arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۴۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۱ - ۰۳ تير ۱۳۹۱

جمهوری اسلامی: تیم مذاکره کننده هسته ای به افرادی قوی تر نیازمند است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
روزنامه جمهوری اسلامی در سرمقاله امروز خود با عنوان "حقوق هسته ای ما و ظرفیت هایی که داریم" ، به مسئولان پیشنهاد کرده که برای مراحل بعدی مذاکرات هسته ای، تیم مذاکره کننده را تقویت کرده و در آن از افراد باتجربه تر و قوی تر استفاده کنند. در بخشی از این سرمقاله ۀمده است:
آنچه مسئولان نظام جمهوري اسلامي ايران را براي رسيدن به حقوق قانوني ملت ايران در زمينه فعاليت‌هاي هسته‌اي در جايگاه بالاتري قرار مي‌دهد تا بتوانند موانع راه را برطرف نمايند، تقويت گروه هسته‌اي ايران است. به نظر مي‌رسد زمان آن رسيده است كه در اين زمينه اقداماتي صورت بگيرد.

استفاده از نيروهاي با تجربه و باسابقه، تقويت گروه مذاكره كننده و استفاده از برنامه‌ها و سياست‌هاي جديد در مذاكرات، از جمله عناصري هستند كه مي‌توانند به تقويت گروه هسته‌اي ايران منجر شوند.

اين پيشنهاد به معناي ناديده گرفتن تلاش‌ها و زحمات و نقطه قوت‌هاي گروه هسته‌اي فعلي نيست، اما اين واقعيت را نيز نمي‌توان انكار كرد كه هنوز ظرفيت‌هاي زيادي وجود دارد كه مي‌توان از آنها به نفع حقوق هسته‌اي ملت ايران استفاده كرد. شايد براي رسيدن به اين نقطه به افراد قوي‌تري نياز باشد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
3
7
پیشنهاد خوبی است از روی تیزبینی و دلسوزی مطرح شده و البته مطرح کردنش هم کار شجاعانه ای بوده
نظرات بینندگان