arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۵۲۱
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۶ - ۰۳ تير ۱۳۹۱

اظهارات وزیرخارجه قذافی درباره ناپدیدشدن امام موسی صدر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزیرخارجه سابق لیبی در واکنش به شایعاتی که درباره شهادت امام موسی صدر وجود دارد، تاکید کرد: این جنایت عجیبی بوده و نمی دانم از سوی چه کسی و با چه هدفی رخ داده است.

به گزارش مهر، "علی عبدالسلام التریکی" در گفتگو با روزنامه الحیات در پاسخ به این سوال که درباره مسئله ناپدیدشدن امام موسی صدر چه اطلاعاتی دارید، اظهار داشت: در این مسئله باید با امانتداری سخن گفت. من اطلاعی از جزئیات ندارم چون امام موسی صدر از کانال وزارت خارجه وارد لیبی نشد.

وی افزود: در مسئله سفر امام موسی صدر به لیبی طرفهای دیگری دخیل بودند و من شخصا با وی دیدار نکردم. البته (در آن زمان) شنیدم که وی شخصیتی مبارز است و موضعی مردمی دارد.

التریکی در پاسخ به این سوال که پس از شایع شدن خبر ناپدید شدن امام موسی صدر در طرابلس درباره چه مسائلی صحبت می شد، اظهار داشت: در آن زمان شایع شد که درگیری لفظی شدیدی میان قذافی و صدر رخ داده که به آنچه گفته می شد، منجر شده است.

وزیرخارجه رژیم قذافی با تایید تلویحی شهادت امام موسی صدر اظهار داشت: این جنایت عجیب و غریبی بوده است که نمی دانم از سوی چه کسی و با چه هدفی رخ داده است. این مسئله آسیبهای فراوانی به لیبی وارد کرد.
نظرات بینندگان