arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۰۷ - ۰۴ تير ۱۳۹۱

سيدصالحي: در سپاهان مي‌ماندم اعتبارم زير سئوال مي‌رفت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :  سيدصالحي جزو بازيکناني بود که اين فصل از تيم قهرمان سپاهان جدا شد تا به تراکتورسازي تبريز بپيوندد. اين بازيکن سابقه حضور در آسيا را با تيم‌هاي استقلال و سپاهان دارد.

گفته مي‌شد قراردادت را با سپاهان تمديد مي‌کني چه شد که از اين تيم جدا شدي؟

من در صحبت‌هايي که با آقاي کرانچار سرمربي تيم داشتم ديدم که شرايط مهيا نيست و موقعيت خوبي ندارم که بخواهم بمانم. تصميم به جدايي از سپاهان گرفتم و به پيشنهاد تراکتوري‌ها جواب مثبت دادم.

تنها مشکلت همين بود که شرايط مهيا نبود يا مشکل ديگري هم داشتي؟

نه، مشکل ديگري نداشتم. موقعيت خوب نبود چون احساس کردم که اين فصل عزت من در سپاهان زير پا مي‌ماند. من 8 سال در سپاهان بودم و در اين تيم عزت و اعتبار دارم که نمي‌خواستم اين فصل از بين برود.

نمي‌توانستي بماني و بجنگي؟

بحث جنگيدن يا نجنگيدن نبود. اگر مي‌ماندم 8 سال سابقه‌ام زير سوال مي‌رفت و من هم آدمي نيستم که بخواهم با هر نوع حرف و حديثي کنار بيايم. از همين جا هم از آقاي رحيمي، سميعي، ترابيان و مسئولان سپاهان تشکر مي‌کنم که به من خيلي کمک کردند و فصل گذشته هم هر کاري براي موفقت تيم انجام دادند. از هواداران سپاهان هم مي‌خواهم که مرا حلال کنند و اگر کم و کاستي داشتم مرا ببخشند.

اين فصل را چطور مي‌بيني، حضور در تراکتورسازي که بايد در آسيا هم حضور داشته باشد.

خب اميدوارم که فصل خوبي را در تراکتورسازي سپري کنم. از آقاي جعفري هم تشکر مي‌کنم که پس از مذاکراتي که با هم داشتيم منتظر پاسخ من ماندند تا تکليفم با سپاهان مشخص شود. اين فصل قسمت بود که در تراکتورسازي باشم و اميدوارم با هواداران پرشوري که اين تيم دارد بتوانيم موفق شويم.

تراکتورسازي بعضي از بازيکنانش را از دست داد، اين فصل مي‌تواند با اين تيم موفق شود؟

به نظرم بازيکنان زيادي از اين تيم جدا نشده‌اند. بسياري از بازيکنان خوب فصل گذشته قراردادشان را تمديد کرده‌اند و علاوه بر اين بازيکنان خوبي هم جذب تراکتورسازي شده‌اند که فکر مي‌کنم يک فصل موفق را سپري کنيم.
نظرات بینندگان