arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۵۸۵۹
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۰ - ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱

هواپیمای مسافربری چین در فرودگاه آتش گرفت / دو حادثه هوایی در چین در کمتر از دو ماه

کمتر از دو ماه پس از سقوط مرگبار هواپیمای بوئینگ ۷۳۷-۸۰۰ متعلق به خطوط هوایی چین شرقی، امروز یک هواپیمای مسافربری در جنوب غرب چین دچار آتش‌سوزی شد. حادثه امروز کمتر از دو ماه پس از سقوط مرگبار هواپیمای بوئینگ ۷۳۷-۸۰۰ متعلق به خطوط هوایی چین شرقی رخ داده است که در طی پرواز از کونمینگ به گوانگژو در ۲۱ مارس، تمام ۱۳۲ مسافر و خدمه آن کشته شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شفقنا: کمتر از دو ماه پس از سقوط مرگبار هواپیمای بوئینگ ۷۳۷-۸۰۰ متعلق به خطوط هوایی چین شرقی، امروز یک هواپیمای مسافربری در جنوب غرب چین دچار آتش‌سوزی شد.

به گزارش شفقنا ، یک هواپیمای خطوط هوایی تبت روز پنجشنبه پس از انحراف از باند فرودگاه چین آتش گرفت، اما همه مسافران و خدمه به سلامت تخلیه شدند.

این شرکت هواپیمایی در بیانیه ای اعلام کرد که این پرواز با ۱۱۳ مسافر و ۹ خدمه از شهر چونگ کینگ در جنوب غربی به سمت نینگچی تبت در حرکت بود که متوجه ناهنجاری شد و پرواز به حالت تعلیق درآمد و باعث شد که جت از باند فرودگاه عبور کند.

حادثه امروز کمتر از دو ماه پس از سقوط مرگبار هواپیمای بوئینگ ۷۳۷-۸۰۰ متعلق به خطوط هوایی چین شرقی رخ داده است که در طی پرواز از کونمینگ به گوانگژو در ۲۱ مارس، تمام ۱۳۲ مسافر و خدمه آن کشته شدند. مقامات هوانوردی چین می‌گویند جعبه‌های سیاه هواپیما در این حادثه به شدت آسیب دیده و تحقیقات درباره این حادثه را دشوار کرده است

نظرات بینندگان