arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۶۰۱۹
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۴ - ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱

پلیس فتا: آتش‌ زدن پمپ بنزین درخوزستان صحت ندارد

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا گفت: به آتش کشیدن پمپ بنزین در استان خوزستان صحت نداشته و تصاویر منتشر شده مربوط به آتش‌سوزی نیستان حاشیه جاده در سال‌های گذشته است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا گفت: به آتش کشیدن پمپ بنزین در استان خوزستان صحت نداشته و تصاویر منتشر شده مربوط به آتش‌سوزی نیستان حاشیه جاده در سال‌های گذشته است.

سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی و فرهنگی پلیس فتا ناجا با اعلام این مطلب که به آتش کشیدن پمپ بنزین در استان خوزستان صحت ندارد اظهار داشت: در پی انتشار تصاویر دروغین به آتش کشیدن پمپ بنزین در استان خوزستان و انتشار خبر مذکور توسط یکی از شبکه های تلویزیونی معاند در خارج از کشور، برابر بررسی های صورت گرفته این خبر صحت ندارد.

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا تصریح کرد: تصاویر منتشر شده مربوط به آتش سوزی نیستان حاشیه جاده در یکی از شهرستان های استان خوزستان در سالهای قبل است که معاندین به منظور تشویش اذهان عمومی نسبت به انتشار خبر مذکور در زمان حال اقدام کردند.

وی به هموطنان توصیه کرد: فریب جنگ روانی و شایعات را نخورده و همواره در صورت مواجعه با موارد مشابه از صحت و سقم آن مطلع شده و از بازنشرآن خودداری کنند.

نظرات بینندگان