arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۶۳۲۴
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۲ - ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱

معرفی بهترین سایت های فروش کتاب (چاپی و دیجیتال)

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

امروزه انتخاب بهترین سایت های فروش کتاب برای آنان که با کتاب سروکار دارند به یکی از دغدغه های اصلی تبدیل شده است. چراکه متاسفانه برخی افراد با راه اندازی سایت های خرید و فروش کتاب، افراد زیادی را در تله می اندازند. در این مقاله قصد داریم شما را با اصول شناسایی بهترین سایت های فروش کتاب آشنا کنیم. همچنین سه سایت برتر در زمینه فروش کتاب های دانشگاهی را نیز به شما معرفی می کنیم.

معرفی بهترین سایت های فروش کتاب (چاپی و دیجیتال(

معرفی برندهای برتر سایت های فروشگاهی کتاب

در این بخش قصد داریم به شما برندهای برتر در حوزه فروش کتاب به صورت اینترنتی را معرفی کنیم. اگر شما نیز به دنبال کتاب های تخصصی و دانشگاهی از جمله کتابهای مهندسی عمران، طراحی اتصالات فولادی، مبحث ده و کتابهایی از این دست هستید می توانید به سایت های معتبر فروش کتاب از جمله مارکا کتاب، رایان بوک و فدک بوک و مراجعه کنید. در ادامه به معرفی بیشتر فروشگاه های اینترنتی فروش کتاب می پردازیم.

وبسایت فروش کتب تخصصی دانشگاهی رایان بوک

رایان بوک یک فروشگاه اینترنتی کتاب به صورت آنلاین می‌باشد که مدت زیادی است در حال فعالیت می‌باشد. این سایت سعی دارد  که کتاب‌ها را ارزان‌ و به راحت‌ترین شکل ممکن به دست کاربران می رساند. شما عزیزان کتاب مورد نیاز خود را به راحتی به صورت اینترنتی می‌توانید سفارش دهید و تحویل بگیرید. امروزه بسیاری از افراد تمایل دارند تا کتاب‌ها را به صورت دیجیتالی تهیه کنند و این یکی از مزایای این فروشگاه می‌باشد که شما می‌توانید کتاب‌های مورد نیاز خود را به صورت دیجیتال تهیه کنید. این فروشگاه علاوه بر کتاب‌های چاپی؛ کتاب‌های صوتی را نیز با قیمت بسیار مناسبی عرضه می‌کند.

مزایای خرید اینترنتی کتاب از رایان بوک

توجه داشته باشید که فروشگاه آنلاین کتب دانشگاهی به صورت اینترنتی انواع کتاب‌ها را عرضه می‌کند که مزایای بسیاری را برای شما عزیزان به همراه دارد. برخی از مزایای آن عبارتند از:

معرفی بهترین سایت های فروش کتاب (چاپی و دیجیتال(

  • خرید کتاب با تخفیف‌های جذاب
  • دارای اپلیکیشن‌های موبایل برای دسترسی ساده‌تر به کتاب‌ها
  • سایت با طراحی خوب و دسترسی ساده
  • دسترسی آنلاین به تمامی کتب دانشگاهی در تمامی سر رشته‌ها
  • خرید از معتبرترین فروشگاه آنلاین کشور
  • امکان سفارش از سراسر ایران و ...

سایت مارکا کتاب

این سایت فروشگاهی نیز در زمینه عرضه انواع کتاب های کمک درسی، دانشگاهی فعالیت دارد. شما می توانید کتابهای موردنیاز خود را در این سایت جستجو کنید و در صورت یافتن آن را سفارش دهید. از دیگر بخشهای این سایت می توانید به کتاب های کنکوری نیز اشاره کرد.

فروشگاه اینترنتی فدک بوک

برای آنکه بتوانید کتب دانشگاهی در زمینه روانشناسی و موفقیت را سفارش دهید می توانید به سایت فدک بوک مراجعه کنید. کتاب های فنی حرفه ای و ایمنی و بهداشت را نیز می توانید در این سایت مشاهده کنید.

خرید آنلاین کتاب و مزایای آن

با پیشرفت تکنولوژی خرید اینترنتی هر کالایی از جمله کتاب یک امر عادی محسوب می‌شود. امروزه بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند درگیری در ترافیک و تحمل آلودگی‌ها خرید و تهیه کتاب را به صورت اینترنتی انجام دهند.  به خصوص اگر کتاب موردنیاز تخصصی بوده و در هر کتابفروشی‌ها وجود نداشته باشد. در این گونه مواقع شما با چند کلیک در گوگل به کتاب موردنظر خود می رسید بدون آنکه مشکلات ناشی از خرید حضوری را تجربه کنید و مجبور باشید به چند فروشگاه کتاب سر بزنید.

از طرفی جستجوکردن و یافتن کتاب مورد نظر در فروشگاه‌های اینترنتی بسیار ساده تر می‌باشد. از دیگر مزایای خرید آنلاین کتاب این است که فروشگاه آنلاین کتب دانشگاهی علاوه ‌بر نسخه‌های چاپی؛ نسخه مجازی کتاب را نیز عرضه می‌کند که می‌توانید در هر زمانی کتاب مورد نظر خود را به وسیله فایل صوتی گوش دهید.

معرفی بهترین سایت های فروش کتاب (چاپی و دیجیتال(

فاکتورهای انتخاب بهترین سایت های فروش کتاب

این روزها سایت فروش کتاب مخاطبان زیادی پیدا کرده است. بسیاری از افراد برای تهیه کتاب‌های دانشگاهی و تخصصی تمایل دارند تا به صورت آنلاین خرید کنند. اما برای تجربه خریدی بدون دغدغه از بهترین سایت های فروش کتاب باید چند نکته را مدنظر قرار دهید

نماد الکترونیک یا اینماد

 اولین نکته‌ای که شما باید در هر خرید اینترنتی در نظر داشته باشید این است که سایت های فروش کتاب نماد اعتماد الکترونیک فروشگاه اینترنتی کتاب را داشته باشند. در صورتی که سایت مورد نظر نماد اعتماد الکترونیک داشت؛ شما با اطمینان بیشتری می‌توانید جهت تهیه اقدام کنید.

قیمت کتابها

نکته بعدی که افراد آن را مورد بررسی قرار می‌دهند قیمت کتاب ها است. متاسفانه برخی سایت های فروش کتاب در فروشگاه های اینترنتی، کتاب‌های تقلبی را با قیمتی کمتر به فروش می رسانند. به همین دلیل بهترین سایت های فروش کتاب دارای نماد اعتماد الکترونیک هستند. نکته بعدی بررسی دقیق مشخصات کتاب با کتابی است که مدنظر دارید. این نکته از این جهت اهمیت دارد که احیانا پس از تحویل سفارش، درگیر مرجوعی کتابهای خود نباشید. اما اگر به هر دلیلی کتاب خریداری شده؛ با کتاب موردنظر شما مغایرت داشت می‌توانید آن را برگشت دهید.

ویژگیهای ظاهری سایت

شما باید برای انتخاب بهترین سایت های فروش کتاب فاکتورهایی را مدنظر قرار دهید. یکی از این فاکتورها مشخصات ظاهری سایت است که باید درنظر گرفته شود. شما باید بتوانید در بهترین سایت های فروش کتاب به راحتی سفارش خود را ثبت کنید. به طور مثال: رابط کاربری سایت، جستجو، ثبت نام و فرایند خرید و ... از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد. پشتیبانی و پاسخگویی به موقع سایت، تخفیف‌ها و قیمت ارائه شده در سایت از مهمترین فاکتورهای آن به شمار می رود.

بسته بندی و مدت زمان تحویل کالا

 توجه داشته باشید بسته‌بندی و سلامت کالا در هنگام تحویل از اهمیت بالایی برخوردار است. باید سعی نمایید از فروشگاهی خرید کنید که کتاب مورد نظر شما را به سلامت تحویل می دهند.

حرف آخر

امیدواریم با مطالعه این مقاله توانسته باشید بهترین سایت های فروشگاهی کتاب را شناسایی کرده باشید و خرید آسانی را از این فروشگاه ها انجام دهید. با خرید بدون دغدغه کتب تخصصی و دانشگاهی از بهترین سایت های فروش کتاب از کتابخوانی بیشتر لذت ببرید. 

 

نظرات بینندگان