arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۶۳۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۶ - ۰۴ تير ۱۳۹۱

بازگشت احمدی نژاد از سفر به امريکاي لاتين

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس‌جمهور پس از سفر به سه کشور امریکای لاتین، به تهران بازگشت و در فرودگاه مهرآباد مورد استقبال رسمی علی‌اکبر ولایتی مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین‌الملل قرار گرفت.

به گزارش واحد مرکزی خبر، آقای احمدی نژاد دوشنبه گذشته در صدر هیئتی عالی‌رتبه، عازم بولیوی شد و در نخستین گام از سفر به امریکای لاتین با اوو مورالس رئیس جمهور این کشور دیدار و گفتگو کرد.

رئیس جمهور سپس برای شرکت و سخنرانی در اجلاس توسعه و محیط زیست سازمان ملل متحد «ریو + 20» عازم ریودوژانیرو پایتخت برزیل شد.

این اجلاس که گفته می شود بزرگ‌ترین و معتبرترین گردهمایی سازمان ملل در زمینه محیط زیست است، در سال 1992 در شهر ریودوژانیرو برزیل آغاز به کار کرده است و با عناوینی همچون  اجلاس ریو کنفرانس ریو  اجلاس رهبران زمین شناخته می‌شود.

آقای احمدی نژاد در آخرین گام از این سفر، بعد از ظهر جمعه به ونزوئلا رفت و پس از استقبال رسمی هوگو چاوز رئیس جمهور این کشور، دو طرف به رایزنی در مورد مسائل دوجانبه و بین‌المللی پرداختند.

همزمان با سفر رئیس‌جمهور به ونزوئلا 384 واحد مسکونی از طرح‌های ساخت مسکن به دست مهندسان ایرانی در این کشور افتتاح شد و در اختیار مالکان آنها قرار گرفت.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
0
0
هرچه بنویسیم که سانسورمیشه حداقل این لینک رادوستان ببینند
http://www.entekhab.ir/fa/news/67536
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
0
0
ميگويند در مراسم استقبال عكسي از رئيس جمهور برزيل هم بوده!
نظرات بینندگان