arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۶۹۰۴
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۴ - ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱

جزئیات بیشتر از حادثه‌ی امروز ایلام/ فرمانده انتظامی استان: قاتل به محض ورود به محل کار خود به سمت کارمندان اداره تیراندازی می‌کند / در این درگیری ۳ نفر کشته و هفت نفر زخمی شدند/ با ورود ماموران انتظامی، قاتل اقدام به خودکشی کرد / هم‌اکنون امنیت در محل گروگانگیری حاکم است

با اقدامات تامینی و حضور به موقع پلیس سه نفر از کسانی که در این اداره توسط قاتل، گیر افتاده بودند به صورت صحیح و سالم به بیرون از محل هدایت شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: فرمانده انتظامی استان ایلام دلیل حادثه‌ی امروز در ایلام را اختلاف کاری اعلام کرد.

سردار «دلاور القاصی‌مهر» اظهار کرد: در پی تماس مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری در اداره اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان ، بلافاصله ماموران انتظامی و رهایی گروگان یگان ویژه ، به محل اعزام شدند.

وی افزود: بلافاصله اینجانب در معیت ماموران انتظامی و یگان ویژه،در محل حضور یافتیم که مشخص شد شخصی مسلح از کارمندان همان سازمان با توجه به اختلاف شخصی که با محل کار خود داشته به صورت مسلح وارد شده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد: قاتل به محض ورود به محل کار خود به سمت کارمندان آن اداره تیراندازی می کند.

القاصی‌مهر خاطرنشان کرد: متاسفانه در این درگیری ۳ نفر کشته و هفت نفر زخمی می شوند.

وی ادامه داد: با اقدامات تامینی و حضور به موقع پلیس سه نفر از کسانی که در این اداره توسط قاتل، گیر افتاده بودند به صورت صحیح و سالم به بیرون از محل هدایت شدند.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: قاتل با ورود ماموران انتظامی و رهایی گروگان یگان ویژه ، عرصه را بر خود تنگ دید و اقدام به خودکشی کرد.

وی گفت: بلافاصله توسط خودروهای امدادی انتظامی و اورژانس ، به بیمارستان برای ادامه درمان منتقل شدند.

 

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه هم‌اکنون امنیت و آرامش در محل گروگانگیری حاکم است از مردم خواست به شایعات مطرح شده در فضای مجازی توجه نکرده و اخبار موثق خود را از رسانه‌های معتبر دریافت کنند.

نظرات بینندگان