arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۶۹۱۳
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۵ - ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱

دادگستری: گروگانگیر ایلامی ۲ قبضه نارنجک به همراه داشت

رئیس کل دادگستری استان ایلام از تشکیل پرونده قضایی در خصوص حادثه گروگانگیری یکی از ادارات این استان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: رئیس کل دادگستری استان ایلام از تشکیل پرونده قضایی در خصوص حادثه گروگانگیری یکی از ادارات این استان خبر داد.

 عمران علیمحمدی ‌درباره جزئیات حادثه تیراندازی یکی از ادارات استان ایلام اظهار داشت: فرد مهاجم که از کارمندان اداره اموال بنیاد مستضعفان استان بوده با انگیزه شخصی صبح امروز با دو قبضه نارنجک و یک قبضه سلاح گرم که در کیسه برنج پنهان کرده بود، وارد اداره اموال بنیاد مستضعفان شده است.

علیمحمدی ادامه داد: این فرد به وسیله شلیک گلوله کارمندان را به طبقه دوم این اداره هدایت و یک نارنجک را داخل محوطه پرتاب کرده است. این انفجار منجر به فوت 3 نفر از کارمندان د‌ر محل حادثه و یک نفر در بیمارستان شده و در نهایت فرد مهاجم با شلیک اسلحه، خود را از پای در می‌آورد.

رئیس کل دادگستری استان ایلام بیان کرد: بر اثر پرتاب نارنجک 5 تن از کارکنان این اداره نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شده‌اند که وضعیت جسمی یکی از این افراد نیز وخیم است و بقیه آنها جراحات سطحی دارند و در حال مداوا هستند.  

وی با بیان اینکه پرونده قضایی برای این حادثه تشکیل شده است، عنوان کرد: به محض وقوع حادثه بازپرس پرونده، معاون دادستان و معاون رئیس کل دادگستری ایلام در محل حادثه حضور پیدا کردند. شورای تامین استان نیز تشکیل و اقدامات تامینی لازم انجام شده است.

علیمحمدی با اشاره به اینکه هم اینک وضعیت امنیتی پایدار است، گفت: اوضاع تحت کنترل است و این اتفاق بیشتر جنبه انتقام شخصی داشته است.

نظرات بینندگان