arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۷۰۲۶
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۰ - ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱

فرمانده سپاه محمدرسول الله: ۳۰ هزار بسیجی و سپاهی روز جمعه در حرم امام اجتماع خواهند کرد

سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ گفت ۳۰ هزار نفر از بسیجیان و سپاهیان تهران بزرگ، روز جمعه در حرم حضرت امام خمینی(ره) اجتماع خواهند کرد. او اظهار کرد: این تجمع در پاسداشت چهل سالگی آزاد‌سازی خرمشهر و تقدیر از فعالیت این عزیزان در سپاه و لشگر محمدرسول الله شکل می‌گیرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایلنا: فرمانده سپاه محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ گفت ۳۰ هزار نفر از بسیجیان و سپاهیان تهران بزرگ، روز جمعه در حرم حضرت امام خمینی(ره) اجتماع خواهند کرد.

سردار حسن حسن‌زاده با اشاره به در پیش بودن ایام سالگرد آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: این تجمع در پاسداشت چهل سالگی آزاد‌سازی خرمشهر و تقدیر از فعالیت این عزیزان در سپاه و لشگر محمدرسول الله شکل می‌گیرد.

وی بابیان اینکه سخنران این مراسم سردار سلامی فرمانده کل سپاه خواهد بود افزود: در این تجمع همه اقشار بسیج و سپاه از جمله پیشکسوتان، جوانان و اصناف مختلف بسیج حضوردارند.

آزادسازی خرمشهر از رخدادهای مهمِ تاریخ جنگ ایران و عراق است که در آن، شهر خرمشهر پس از ۵۷۸ روز اشغال توسط ارتش بعث عراق به‌دست نیروها و رزمندگان ایرانی آزاد شد. خرمشهر اولین شهری بود که مورد تهاجم عراقی‌ها قرار گرفت.

نظرات بینندگان