arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۷۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۳ - ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱

خطیب‌زاده: انقلاب اسلامی بین کمونیسم و کاپیتالیسم، راه سوم یعنی مردم‌سالاری دینی را به دنیا معرفی کرد / میوه انقلاب باید باز‌تولید تمدن بزرگ اسلامی باشد

سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: انقلاب اسلامی بین کمونیسم و کاپیتالیسم، راه سوم مردم سالاری دینی را به دنیا معرفی کرد و امروز میوه آن باید باز تولید تمدن بزرگ اسلامی باشد و در این راه نقش مبلغان بسیار مهم است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: انقلاب اسلامی بین کمونیسم و کاپیتالیسم، راه سوم مردم سالاری دینی را به دنیا معرفی کرد و امروز میوه آن باید باز تولید تمدن بزرگ اسلامی باشد و در این راه نقش مبلغان بسیار مهم است.

سعید خطیب‌زاده پیش از ظهر امروز در دومین روز همایش تبلیغ جهانی دین در مشهد اظهارداشت: دنیا و مفاهیم ارتباطات بین‌المللی و دیپلماسی در حال تغییر است به گونه ای که الان با یک اکانت توییتر می‌توان یک رسانه و مکتب و مرجع شد که اینها نشانگر تغییرات در مفهوم قدرت و ارتباطات است.

وی افزود: امروز در طی 100 سال اخیر تاریخی‌ترین زمانی است که در آن قرار گرفته‌ایم و قطب‌ها، مفاهیم و مکاتب جدیدی در حال شکل‌گیری است؛ آنچه امروز شاهد آن هستیم بمباران پیام‌های مختلف با بهترین ابزارها و روش‌هاست و در این شرایط باید ببینیم در کجا هستیم و وارد مرحله جدیدی از نگاه به مفاهیم شویم.

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: امروز فقط دانستن پیام، کافی نیست بلکه مخاطب، قالب‌ها و ابزار را نیز باید شناخت و آنهایی که قالب را با مفاهیم عالیه شناخته اند خروجی معرکه‌ای داشته اند.

خطیب‌زاده خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی بین کمونیسم و کاپیتالیسم، راه سوم مردم‌سالاری دینی را به دنیا معرفی کرد و امروز میوه آن باید باز‌تولید تمدن بزرگ اسلامی باشد و در این راه نقش مبلغان بسیار مهم است.

نظرات بینندگان