arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۷۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۴ - ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱

احمد خاتمی: در خیابان یکی از شهر‌ها ۵۰ مجتهد بود؛ الان یک طلبه هم وجود ندارد؛ این فاجعه است / تخریب و اهانت به روحانیت رسم عده‌ای شده

حجت الاسلام سید احمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران گفت: تخریب و اهانت به روحانیت رسم عده‌ای شده است و فضای مجازی هم در این آتش می‌دمد. وی با تاکید بر اینکه عالمان دین همچنان محبوب القلوب هستند، یادآور شد: فاجعه است در خیابان یکی از شهر‌های کشور ۵۰ مجتهد بوده و الان یک طلبه و مجتهد هم وجود ندارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایلنا: امام جمعه موقت تهران و عضو مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از اینکه آن‌طور که انتظار بود موضوع گرانی ها برای مردم باز نشده است، گفت: رئیسی هم می‌توانست وجیه المله بماند اما آبرویش را در کف میدان گذاشت.

حجت الاسلام سید احمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران در همایش نکوداشت آیت الله سید محمد شاهچراغی در دامغان گفت: تخریب و اهانت به روحانیت رسم عده‌ای شده است و فضای مجازی هم در این آتش می دمد.

وی ضمن تشریح ویژگی های شخصیتی نماینده سابق ولی فقیه سمنان ادامه داد: هدف از این گونه مجالس و نکوداشت ها طرح و راه و مسیر و جواب به ضد انقلابی است که قدرشناسی از روحانیت ندارند.

وی با تاکید بر اینکه عالمان دین همچنان محبوب القلوب هستند، یادآور شد: فاجعه است در خیابان یکی از شهرهای کشور 50 مجتهد بوده و الان یک طلبه و مجتهد هم وجود ندارد.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: مسئولان قصه گرانی‌‌ها را باز کنند؛ مسئولان خدمتگزار مردم هستند لیکن آن‌طور که باید موضوع گرانی ها برای مردم باز نشده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: چه آنهایی که به رئیسی رای دادند و چه آنهایی که به رئیسی رای ندادند می‌گویند طرح آزادسازی یارانه‌ها لازم است.

وی خطاب به مسئولان گفت: با مردم حرف بزنیم و به آنها بگوییم رنج شما رنج ماست.

خاتمی افزود: آقای رئیسی هم می‌توانست مثل بعضی دولت‌ها سال هفتم یا هشتم دولت این طرح را شروع کند یا نکند و وجیه المله بماند اما رئیس جمهور اعلام کرده آبرویش را در کف میدان گذاشته است.

نظرات بینندگان