arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۷۳۷۷
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۷ - ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱

اعزام ۴۳ نفر از وزارت کار به سوییس برای شرکت در کنفرانس "آنلاین"؟ / مشاور وزارت رفاه: هرسال همین تعداد شرکت می‌کردند

با نزدیک شدن به برگزاری اجلاس بین‌المللی کار، روز گذشته خبر حضور ۴۳ نفر از نمایندگان کارگران، کارفرمایان و نمایندگان مجلس در این اجلاس و سفر به سوئیس منتشر شدکاربران در فضای مجازی می‌گویند مسئولان این روزها وعده جراحی اقتصادی و صرفه‌جویی در هزینه‌ها را می‌دهند اما یک هیئت ۴۳ نفره از وزارت کار را برای شرکت در کنفرانس "آنلاین" به سوئیس فرستاده اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

باشگاه خبرنگاران: هیئت‌های کارگری و کارفرمایی به انتخاب خودشان و تعدادی هم از دولت و مجلس در اجلاس بین‌المللی کار حضور خواهند داشت.

با نزدیک شدن به برگزاری اجلاس بین‌المللی کار، روز گذشته خبر حضور ۴۳ نفر از نمایندگان کارگران، کارفرمایان و نمایندگان مجلس در این اجلاس و سفر به سوئیس منتشر شد.

کاربران در فضای مجازی می‌گویند مسئولان این روزها وعده جراحی اقتصادی و صرفه‌جویی در هزینه‌ها را می‌دهند اما یک هیئت ۴۳ نفره از وزارت کار را برای شرکت در کنفرانس "آنلاین" به سوئیس فرستاده اند.

مشاور رسانه‌ای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در صفحه شخصی خود توضیح داد: این اجلاس مهم‌ترین نشست جهانی در حوزه کار است که هرسال با حضور کشورهای مختلف در ژنو برگزار می‌شود.

بهزاد مهرکش می‌گوید: در سال ۲۰۲۰ این اجلاس برگزار نشد و ۲۰۲۱ هم مجازی بود. در سال ۲۰۱۷ هیئت ایرانی ۴۴ نفر، در سال ۲۰۱۸ تعداد ۳۶ نفر و در سال ۲۰۱۹ تعداد ۴۳ نفر در این اجلاس شرکت کردند.

‏او گفت: امسال هم این اجلاس مانند ادوار گذشته به صورت حضوری و مجازی برگزار خواهد شد و هیئت‌های کارگری و کارفرمایی به انتخاب خودشان و تعدادی هم از دولت و مجلس در آن حضور خواهد داشت.

نظرات بینندگان