arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۷۵۱۸
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۴ - ۰۱ خرداد ۱۴۰۱

خودسوزی یکی از کارکنان شرکت دخانیات گلستان

مدیر روابط عمومی شرکت دخانیات گلستان آخرین جزئیات خودسوزی یکی از کارکنان این شرکت را تشریح کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا : مدیر روابط عمومی شرکت دخانیات گلستان آخرین جزئیات خودسوزی یکی از کارکنان این شرکت را تشریح کرد.

صبح امروز یکی از کارکنان شرکت دخانیات گلستان با حضور در ساختمان اداری این شرکت با استفاده از بنزین دست به خودسوزی زد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گلستان در این باره به ایسنا گفت: ساعت ۹ و ۲۳ دقیقه صبح امروز خبر خودسوزی یک فرد در یکی از ادارات گلستان به ما اعلام ماموریت شد که بلافاصله همکاران ما به محل موردنظر اعزام شدند.

محمدجواد مقسمی افزود: فرد موردنظر که با استفاده از بنزین اقدام به خودسوزی کرده بود یک مرد ۵۰ ساله بود و درصد سوختگی این فرد ۶۰ درصد سوختگی از نوع عمیق بوده است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر این فرد به مرکز درمانی منتقل شده و زمان انتقال حال عمومی وی خوب بود و هوشیاری کامل داشت و تحت درمان قرار دارد.

اعتراض به انتقال علت خودسوزی یکی از کارکنان شرکت دخانیات

مدیر روابط عمومی شرکت دخانیات گلستان ضمن تأیید خودسوزی یکی از کارکنان شرکت دخانیات در خصوص آخرین جزئیات این حادثه گفت: موضوع اصلی این نیرو انتقال ایشان بوده است، انتقال و جابه جایی نیروها در بخش های مختلف امری طبیعی است اما ایشان حاضر به پذیرش این مسئله نشد.

یوسف مهقانی ادامه داد: مدیر براساس صلاح دید خود این نیرو را به کارخانه دخانیات قرق منتقل کرد و ایشان امروز مقابل اداره دخانیات با استفاده از بنزین خودسوزی کرد و در حالی که یک چاقو به دست داشت همکاران مان را تهدید کرد که اگر جلو بیایند آنها را هم به آتش می‌کشد.

وی تأکید کرد: این فرد پس از حضور در شرکت دخانیات به سرعت وارد ساختمان اداری شد و همکاران از روی دلسوزی سعی کردند مانع این اقدام شوند اما فایده ای نداشت و این فرد اقدام به خودسوزی کرد.

مدیر روابط عمومی شرکت دخانیات گلستان با بیان اینکه پس از اقدام به خودسوزی با وجود آنکه همکاران ما شوکه شده بودند اما بلافاصله به اورژانش اطلاع دادند، تصریح کرد: خوشبختانه یکی از همکاران در همان لحظه با سرعت عمل بالا با کپسول آتش نشانی آتش را خاموش کردند از آنجایی که خیابان شهید فلاحی یک طرفه است اورژانس کمی در ترافیک معطل شده بود اما به هر حال این فرد به مرکز درمانی منتقل شد و هم اکنون تحت درمان قرار دارد.

مهقانی تصریح کرد: آرزوی ما این است که این فرد به زودی سلامتی خود را به دست بیاورد و به محل کار خود برگردد اما این روش نامطلوبی است، خودسوزی به دلیل اعتراض علاوه بر آنکه آن دستگاه مربوطه را در مسیر اخبار منفی قرار می دهد شائبه های نامطلوبی مبنی بر عدم پرداخت حقوق و اخراج در اذهان عمومی ایجاد می کند که به هیچ عنوان کار پسندیده ای نیست.

وی با بیان اینکه علت این حادثه اخراج و یا عدم پرداخت حقوق نبوده است، تأکید کرد: ایشان از نیروهای اصلی ما بوده و سال‌هاست که در ستاد مجتمع دخانیات گرگان مشغول کار هستند و انسان خوش اخلاقی بودند اما در چه فشار روحی و روانی قرار داشتند که دست به چنین اقدامی زدند مشخص نیست.

نظرات بینندگان