arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۷۵۱۹
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۴ - ۰۱ خرداد ۱۴۰۱

۳ استان درگیر یافتن کودک گمشده در کالپوش/جستجو بی‌وقفه ادامه دارد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه سه استان درگیر یافتن کودک گمشده کالپوش شدند، گفت: جستجوها برای یافتن زهرا عرب اسدی هفت ساله اهل روستای کلاته اسد میامی ادامه دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مهر :مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه سه استان درگیر یافتن کودک گمشده کالپوش شدند، گفت: جستجوها برای یافتن زهرا عرب اسدی هفت ساله اهل روستای کلاته اسد میامی ادامه دارد.

مظفر محمدخانی   با بیان اینکه زهرا عرب اسدی هفت ساله اهل روستای کلاته اسد میامی روز جمعه به همراه خانواده خود در جنگل‌های دشت شاد کالپوش حضور داشته است، ابراز داشت: این کودک لحظاتی از خانواده خود جدا و مفقود می‌شود که تا کنون تلاش‌ها برای یافتن او بی نتیجه بوده است.

وی با بیان اینکه سه استان سمنان، گلستان، خراسان شمالی در گیر پیدا شدن این کودک شدند، افزود: ۳۵ تیم و ۱۵۰ نفر از استان‌های مذکور در این عملیات حضور دارند و کار جست و جو برای پیدا کردن این دختر بچه با قدرت ادامه دارد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سمنان با بیان اینکه تعداد نیروهای استان سمنان شامل ۱۹ تیم به تعداد ۸۶ نفر با هشت خودرو امدادی است، ابراز داشت: علاوه بر این ظرفیت ۲۰۰ نفر از نیروهای محلی نیز به کمک آمده و می‌کوشند تا خبر خوش به خانواده این کودک دهند.

محمدخانی در ادامه تصریح کرد: از مردم به ویژه اهالی استان‌های مازندران، گلستان، سمنان و خراسان رضوی و شمالی درخواست می‌شود تا در صورت داشتن کوچک‌ترین اطلاع یا سرنخی از این کودک در اسرع وقت با شماره تلفن ۳۳۴۴۳۶۶۳ (استانداری سمنان) و یا پلیس ۱۱۰ در میان بگذارد.

نظرات بینندگان