arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۷۶۸۴
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۳ - ۰۲ خرداد ۱۴۰۱

کشف بیش از یک هزار لوازم خانگی خارجی قاچاقر

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از یک هزار دستگاه انواع لوازم خانگی خارجی خبرداد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای قاچاق شده را ۲۵ میلیارد ریال اعلام کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 ایرنا :رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از یک هزار دستگاه انواع لوازم خانگی خارجی خبرداد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای قاچاق شده را ۲۵ میلیارد ریال اعلام کردند.

به گزارش  پلیس تهران، سرهنگ علی ولی پور گودرزی افزود: در راستای پایش و کنترل بازار و جلوگیری از قاچاق و احتکار کالا، ماموران این پلیس موفق به کشف انبار دپوی کالای قاچاق در خیابان فداییان اسلام به ارزش ۲۵ میلیارد ریال شده و در ادامه تحقیقات مشخص شد کالاهای دپو شده فاقد هرگونه اسناد و مدارک، فاکتور و ثبت در سامانه جامع تجارت است.

وی با بیان اینکه کارآگاهان انبار را پلمب کردند، افزود: در شمارش صورت گرفته کالاها شامل هفت دستگاه لباسشویی، ۲ دستگاه ظرفشویی، ۷۰۰ دستگاه اسکنر، ۴۴۰ عدد چراغ قوه، ۱۰۹ دستگاه جاروبرقی بوده که پرونده با عنوان قاچاق کالا تشکیل و به مرجع قضایی معرفی شد.

این مقام انتظامی، مبارزه با قاچاق را از اصلی ترین وظایف پلیس امنیت اقتصادی دانست و به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با این پلیس به شماره های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.



نظرات بینندگان