arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۷۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۳ - ۰۳ خرداد ۱۴۰۱

نرگس محمدی چرا نقش پروین اعتصامی را بازی می کند؟

نرگس محمدی گفت:بیشترین تصور مردم از پروین اعتصامی همان عکس معروفی است که در کتابها دیدیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 ایسنا :نرگس محمدی گفت:بیشترین تصور مردم از پروین اعتصامی همان عکس معروفی است که در کتابها دیدیم.

رگس محمدی که به تازگی به عنوان بازیگر نقش پروین اعتصامی در نمایش پروین به نویسندگی و کارگردانی حسین کیانی انتخاب شده درباره این اثر و انتخابش توضیحاتی کوتاه داد.
محمدی درباره بازی در نقش پروین‌اعتصامی گفت: این نقش پیشنهاد آقای کیانی بود. با توجه به علاقه من به آثار حسین کیانی و همچنین شخصیت پروین اعتصامی این نقش را پذیرفتم.

بازیگر سریال "ستایش" که در برنامه «پرانتز خبر» رادیو نمایش صحبت می‌کرد، درباره سختی های ایفای این نقش خاطرنشان کرد: پروین اعتصامی یکی از تاثیرگذارترین شاعران معاصر است اما متاسفانه از زندگی ایشان مطالب زیادی وجود ندارد و همین مساله کار را سخت می‌کند. اما خوشبختانه تحقیقات آقای کیانی بسیار مفصل و اساسی است که در ایفای نقش کمک بزرگی است.

بازیگر نمایش "عشق روزهای کرونا" افزود: پروین اعتصامی تنها زن شاعر معاصری است که خیلی کم به او پرداخته شده و بیشترین تصور مردم همان‌عکسی است که در کتابها دیدیم. اما اشعار ایشان پر از درد و رنج طبقه متوسط و رو به پایین جامعه در دوران تاریخی خودش است.

نرگس محمدی در پایان گفت: امیدوارم با اجرای این نقش بتوانم دین کوچکی به این شاعر زن ادا کنم.

نمایش «پروین» به قلم و کارگردانی حسین کیانی و تهیه کنندگی داود نامور از هشتم خردادماه ساعت ۱۹، در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه خواهد رفت.
برنامه‌ی «پرانتز خبر» به سردبیری و تهیه‌کنندگی مارال دوستی با اجرای فرزام رنجبر برنامه‌ی مستند خبری رادیو نمایش است که هر روز ساعت ۹ تا ۱۰ صبح زنده بر روی آنتن می‌رود.

نظرات بینندگان