arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۷۸۹۵
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۷ - ۰۳ خرداد ۱۴۰۱

بخشی از سازه متروپل فرو ریخت / مصدومیت سه امدادگر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: با توجه به شرایط ناپایدار سازه، متاسفانه حدود یک ساعت پیش بخشی از سازه، حین عملیات آواربرداری فرو ریخت. وی افزود: شرایط برای امداد مقداری سخت است و حضور مردم هم کار را برای ما سخت‌تر می‌کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: با توجه به شرایط ناپایدار سازه، متاسفانه حدود یک ساعت پیش بخشی از سازه، حین عملیات آواربرداری فرو ریخت.

وحید شعبانی اظهار کرد: امدادرسانی از ابتدای وقوع حادثه ریزش متروپل توسط تیم‌های جستجو و نجات و عوامل امدادی جمعیت هلال احمر استان خوزستان آغاز شد؛ تیم‌های ارزیاب، جستجوگر، زنده‌یاب و تیم‌های جستجو و نجات از ابتدا وارد صحنه شدند. امکانات لجستیکی و عوامل امدادی نیز در سطح مطلوب وجود دارد.

به گزارش ایسنا، وی در خصوص روند امدادرسانی و آواربرداری عنوان کرد: در خیابان کناری مجمتمع متروپل که بخش اعظمی از آن فروریخته است در حال جمع‌آوری آوار هستیم تا بتوانیم به طبقه همکف و زیرزمین دسترسی پیدا کنیم زیرا عملیات جست‌وجو و امداد در طبقات فوقانی در روز اول به اتمام رسید. اکنون دغدغه اصلی ما این است که به همت عوامل امدادی به منطقه زیرزمین دسترسی پیدا کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: خدمت مردم هم‌استانی به ویژه شهروندان آبادان عرض می‌کنم که خونسردی خود را حفظ کنند و به عوامل امدادی اعتماد کنند و اجازه دهند که کار امداد ادامه پیدا کند.

شعبانی با اشاره به ریزش بخشی از سازه متروپل و زخمی شدن سه امدادگر، بیان کرد: با توجه به شرایط ناپایدار سازه، متاسفانه حدود یک ساعت پیش بخشی از سازه حین عملیات آواربرداری فرو ریخت و سه نفر از عوامل امدادی دچار جراحت شدند.

وی افزود: شرایط برای امداد مقداری سخت است و حضور مردم هم کار را برای ما سخت‌تر می‌کند.

نظرات بینندگان