arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۸۰۰۲
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۱ - ۰۴ خرداد ۱۴۰۱

بهترین گوشی نوکیا در بازار ایران (قیمت مناسب در سال 1401 - 2022)

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

برند نوکیا جزو برند های قدیمی و شناخته شده محسوب می شود. گوشی های شرکت نوکیا به طور کلی میان رده هستند و قیمت مناسبی دارند. شرکت نوکیا تنوع محصول بالایی ندارد و مدل های زیادی را تولید نمی کند. بدین ترتیب ما تصمیم گرفتیم بهترین گوشی نوکیا را همراه با مشخصات کامل به شما معرفی کنیم.

معرفی گوشی نوکیا 5g 8.3

این مدل گوشی نوکیا بسیار زیبا طراحی شده و ظاهر جذابی دارد.  نمایشگر این گوشی 6.81 اینچی است. به دلیل داشتن نمایشگر بزرگ، برای بازی و تماشای فیلم گوشی مناسبی می باشد. ظرفیت باتری این گوشی بالاست به همین جهت حتی اگر زیاد از آن استفاده کنید زیاد به شارژر نیاز پیدا نمی کنید. این گوشی از فناوری نسل پنجم اینترنت یعنی 5G پشتیبانی می کند. از مشکلات این گوشی می توان به ظرفیت حافظه کم و دکمه ی دستیار گوگل که ممکن است برای کاربر آزار دهنده باشد؛ اشاره کرد.

گوشی نوکیا PureView 9  بهترین گوشی نوکیا از نظر دوربین

این گوشی جزو بهترین گوشی نوکیا از لحاظ کیفیت دوربین و تصویر محسوب می شود. دوربین این گوشی مجهز به پنج سنسور متفاوت است. در مقایسه با گوشی های پرچم دار برند های دیگر این گوشی قیمت مناسبی دارد. با وجود ظاهر خوب اما این گوشی ابعاد متناسبی ندارد و خوش دست نیست.

قیمت گوشی نوکیا 7.2

قیمت مناسب گوشی در سال 1401 یکی از دغدغه های اصلی مردم است. این مدل جزو گوشی های میان رده ی نوکیا است که بدنه ی محکم و مقاومی هم دارد. کارکرد این گوشی سریع و روان است و کیفیت دوربین بالایی هم دارد. اما کیفیت دوربین زاویه باز آن چندان جالب به نظر نمی رسد و سرعت شارژش هم نسبت به مدل های دیگر کند است.

مشخصات گوشی  6.1نوکیا

این گوشی برای استفاده روزمره مناسب است و ویژگی های معقولی دارد. بدنه ی سخت با قاب ضخیم باعث شده این گوشی جزو گوشی های بادوام به شمار برود. صفحه نمایش گوشی HD و با کیفیت است. پشت گوشی فقط یک دوربین تکی قرار گرفته و کیفیت بالایی ندارد ولی از لحاظ قیمت گوشی مقرون به صرفه ای می باشد.

گوشی نوکیا 8.1

این مدل جزو گوشی های میان رده نوکیا است که کارایی مناسبی هم دارد. با وجود چیپست اسنپدراگون 720 از نظر سخت افزاری کاربر را راضی نگه می دارد. دوربین گوشی به خوبی عمل می کند و شارژ باتری نسبتا دیر تمام می شود. اگر به دنبال قیمت مناسب گوشی در سال 1401 هستید این گوشی را در نظر داشته باشید. با این که گوشی چندان قدرتمندی نیست اما با وجود رزولوشن فول اچ دی و طراحی ظریف بدنه به خوبی می تواند شما را وسوسه کند که یک گوشی ارزان قیمت و مناسب داشته باشید.

بهترین گوشی نوکیا در بازار ایران (قیمت مناسب در سال 1401 - 2022)

مشخصات گوشی نوکیا 5.3

قیمت بهترین گوشی نوکیا یعنی مدل Nokia 5.3 بسیار مناسب است. با وجود چیپست اسنپدراگون 665 و سیستم عامل اندروید وان؛ می توان گفت برای استفاده شخصی گوشی معقول و مناسبی است. صفحه نمایش گوشی کیفیت 720 را ساپورت می کند و برای بازی و تماشای ویدیو چندان رضایت بخش نیست. طراحی ظاهر ساده اما شیکی دارد. کیفیت دوربین بالاست و یک سنسور اثر انگشت هم پشت گوشی قرار گرفته است. عمر باتری گوشی برای استفاده شخصی مناسب است و روی هم رفته انتظارات شما را برآورده می کند.

کیفیت خوب دوربین گوشی نوکیا Plus 7

این مدل را می توان جزو بهترین گوشی نوکیا محسوب کرد چون تمام ویژگی های مورد انتظار کاربر را ارائه می کند. کیفیت دوربین قابل قبولی دارد فقط ممکن است کیفیت عکس در نور کم پایین بیاید. با خیال راحت می توان زمان زیادی  از گوشی استفاده کرد چون مقاومت و دوام بالایی دارد. پردازنده ی آن جزو پردازنده های میان رده حساب می شود و از نظر قیمت کاملا مناسب است.

گوشی نوکیا با ظاهری جذاب

گوشی نوکیا G21 ضخامت مناسبی دارد و در دست شیک به نظر می رسد. اگر زیبایی و کیفیت هر دو برای شما با اهمیت است می توانید این مدل  را به عنوان بهترین گوشی نوکیا انتخاب کنید. پنل صفحه نمایش گوشی از نوع IPS است و رزولوشن بالایی را ساپورت می کند. نمایشگر 6.5 اینچی گوشی اندازه ی بزرگی دارد و لذت استفاده از گوشی را دو چندان می کند. نرخ نو سازی گوشی 90 هرتز است و حین استفاده دچار مشکلاتی اعم از کندی، هنگ کردن و اختلال در عملکرد نرم افزار ها نمی شوید.

 این گوشی با اندروید 11 عرضه می شود که می توان آن را آپدیت کرد. میزان روشنایی صفحه نمایش در حدی است که در زیر نور مستقیم آفتاب هم می توانید راحت از گوشی استفاده کنید. این گوشی از لحاظ سخت افزاری هم حرف هایی برای گفتن دارد. چیپست Unisoc T606 با یک رم حداقل 4 گیگی عملکرد مناسبی را در اختیار شما قرار می دهد.

قیمت مناسب گوشی در سال 1401 با گوشی نوکیا G20

این گوشی به دلیل قیمت مناسبی که دارد به شدت محبوب است. جزو بهترین گوشی نوکیا در بازار ایران محسوب می شود. بدنه ی آن پلاستیکی است و در قسمت پشت گوشی یک ماژول بزرگ دوربین قرار گرفته است. لنز اصلی این گوشی 48 مگاپیکسل، لنز ماکرو 2 مگاپیکسل، لنز اولترا 5 مگاپیکسل به همراه یک سنسور 2 مگاپیکسلی است که  برای عکس برداری پرتره روی این گوشی قرار دارد.

بهترین گوشی نوکیا در بازار ایران (قیمت مناسب در سال 1401 - 2022)

این گوشی با رزولوشن FHD فیلمبرداری می کند و نتیجه مطلوبی را در اختیارتان قرار می دهد. چیپست این گوشی از نوع MediaTek MT6765G Helio G35 می باشد و برای انجام امور شخصی و روزمره کفایت می کند. این گوشی در دو حافظه 64 و 128 گیگابایتی ارائه می شود. صفحه نمایش نسبتا بزرگی دارد و ظرفیت باتری گوشی هم بالاست.

گوشی نوکیا C30

این گوشی از نظر قیمت جزو بهترین گوشی نوکیا به شمار می رود. یک صفحه نمایش 6.82 اینچی دارد که 80 درصد قسمت جلویی گوشی را به خود اختصاص داده است. رزولوشن و کیفیت نمایشگر گوشی در حد معقولی می باشد. سخت افزار گوشی مناسب بازی و اجرای نرم افزار های سنگین نیست. چیپست Unisoc SC9863A صرفا برای انجام امور روزمره به کار می آید.

گوشی Nokia C30 در دو ورژن 64 و 32 گیگابایتی عرضه می شود. در صورت تمایل می توانید حافظه ی داخلی گوشی را با اضافه کردن مموری کارت ارتقا دهید. دوربین اصلی گوشی شامل یک لنز 13 مگاپیکسلی و یک لنز 2 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق است. دوربین سلفی هم کیفیت قابل قبولی دارد و در شرایط مختلف نوری عکس های با کیفیتی را ثبت می کند. ظرفیت باتری این گوشی 6 هزار میلی آمپر است و از لحاظ شارژدهی شما را راضی خواهد کرد.

گوشی نوکیا مدل Nokia G10

این گوشی بسیار خوش ساخت، با کیفیت و مقاوم است. صفحه نمایش گوشی با رزولوشن 720×1600 پیکسل ابعاد متوسطی دارد. این گوشی ابتدا با اندروید 11 ارائه می شود و بعد ها می توانید آن را به نسخه های جدید تر به روزسانی کنید. این گوشی را می توان با وجود سه سنسور دوربین که شامل لنز اصلی 13 مگاپیکسلی و لنز تشخیص عمق و ماکرو 2 مگاپیکسلی می شود؛ جزو بهترین گوشی نوکیا از نظر دوربین حساب کرد.

چیپست گوشی از نوع Helio G35  بوده و با وجود پردازنده ی 8 هسته ای می توان گفت که سخت افزار خوبی دارد. دکمه ی پاور و سنسور اثر انگشت این گوشی ادغام شده اند به همین جهت کاربرپسند تر است.

قیمت مناسب گوشی در سال 1401 مدل C1 2nd Edition 2021

این گوشی با طراحی مینیمال و وزن کم، گزینه ی خوبی برای خرید می باشد. از لحاظ سخت افزاری می توان به چیپست Unisoc SC7731e، رم 1 گیگابایتی و پردازنده ی 4 هسته ای این گوشی اشاره کرد. نمایشگر گوشی چندان بزرگ نیست و نسبت به مدل های دیگر حاشیه ی بیشتری دارد. کیفیت صفحه نمایش متوسط است و زیاد حرفی برای گفتن ندارد. تنها یک دوربین 5 مگاپیکسلی روی این گوشی تعبیه شده که با رزولوشن 720 فیلمبرداری می کند. این گوشی بسیار اقتصادی است و برای کارهای عادی مناسب می باشد.

بهترین گوشی نوکیا در بازار ایران (قیمت مناسب در سال 1401 - 2022)

گوشی نوکیا 1.4  خوش دست و کلاسیک

فریم و بدنه ی گوشی از جنس پلاستیک است اما مقاومت نسبتا خوبی دارد. این گوشی می تواند جزو بهترین گوشی نوکیا از نظر دوربین حساب شود. در پشت گوشی یک ماژول دایره ای شکل به همراه حسگر اثر انگشت قرار گرفته است. صفحه نمایش گوشی 6.52 اینچی است و ابعاد مناسبی دارد. پنل صفحه نمایش از نوع IPS است و کیفیت قابل قبولی را به شما نمایش خواهد داد. این مدل بر مبنای Android 10 Go Edition عرضه می شود و منابع سخت افزاری کمی را مصرف می کند. ماژول نوکیا 1.4 شامل یک لنز 8 مگاپیکسلی و یک لنز 2 مگاپیکسلی می باشد. با وجود ظرفیت باتری 4 هزار میلی آمپری می توانید مطمئن باشید که شارژدهی خوبی دارد.

سایت mobit

 

 

 

نظرات بینندگان