arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۸۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۲ - ۰۴ خرداد ۱۴۰۱

تشییع دو شهید سانحه هوایی ارتش / یک مقام ارتش: خلبانان به دلیل ارتفاع پایین، فرصت ایجکت پیدا نکردند

سرهنگ معتمدی مدیر روابط عمومی ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری گفت: مردم اصفهان امروز با شکوه خاصی پیکر دو شهید سانحه هوایی ارتش را تشییع کردند. او گفت: دو شهید برای آموزش هوایی به این پایگاه رفته بودند که هواپیمای آنان در هنگام بازگشت دچار نقص فنی می‌شود و به دلیل ارتفاع پایین فرصت ایجکت پیدا نمی‌کنند و در منطقه نظامی سقوط می‌کنند و به شهادت می‌رسند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا مدیر روابط عمومی ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری گفت: مردم اصفهان امروز با شکوه خاصی پیکر دو شهید سانحه هوایی ارتش را تشییع کردند.

سرهنگ معتمدی درباره تشیع دو شهید سانحه هوایی هواپیمای آموزشی ارتش، اظهار کرد: با حضور باشکوه مردم شهیدپرور اصفهان امروز تشییع دو شهید سانحه هوایی هواپیمای آموزشی ارتش در اصفهان برگزار شد که پیکر سرهنگ زمانی در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده شد و با توجه به اینکه ستوان یکم بای، اهل شهر رامیار استان گلستان است، پیکر این شهید به این استان منتقل خواهد شد.

وی افزود: پیکر شهید زمانی هم‌اکنون برای وداع با خانواده به گلستان شهدا آورده شده است تا پس از مراسم وداع در قطعه ایثارگران به خاک سپرده شود.

مدیر روابط عمومی ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری، گفت: پایگاه هوایی انارک دارای میدان تیر است که این دو شهید برای آموزش هوایی به این پایگاه رفته بودند که هواپیمای آنان در هنگام بازگشت دچار نقص فنی می‌شود و به دلیل ارتفاع پایین فرصت ایجکت پیدا نمی‌کنند و در منطقه نظامی سقوط می‌کنند و به شهادت می‌رسند.

روز گذشته یک فروند هواپیمای آموزشی اف-۷ پایگاه هشتم شکاری اصفهان در اطراف انارک نائین دچار حادثه شد که دو خلبان آن به شهادت رسیدند.

نظرات بینندگان