arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۸۱۳۴
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۰۹ - ۰۵ خرداد ۱۴۰۱

علی دایی خبر خرید کارخانه فولاد بردسیر را تکذیب کرد

علی دایی در استوری اینستاگرام خود نوشت: خبر منتشر شده اخیر در خصوص خرید کارخانه فولاد توسط بنده خلاف واقعیت است. اشاره او به خبری است که روز گذشته در رسانه ها منتشر شده و بر اساس آن ادعا شده بود که دایی با خرید کارخانه فولاد بردسیر در استان کرمان، این کارخانه را از ورشکستگی، و دو هزار نفر از کارکنان آن را از بیکاری نجات داده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

علی دایی خبر خرید کارخانه فولاد بردسیر را تکذیب کرد

علی دایی، کاپیتان و سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران خبر خرید کارخانه فولاد بردسیر در استان کرمان را تکذیب کرد.

به گزارش «انتخاب»، علی دایی در استوری اینستاگرام خود نوشت: خبر منتشر شده اخیر در خصوص خرید کارخانه فولاد توسط بنده خلاف واقعیت است.

اشاره او به خبری است که روز گذشته در رسانه ها منتشر شده بود.

در خبر مذکور ادعا شده بود که «علی دایی کارخانه فولاد بردسیر کرمان را که در آستانه ورشکستگی و تعطیلی بود، خرید تا این کارخانه به فعالیت و حیات خود ادامه دهد. دایی با این کار ۲۰۰۰ کارگر را از بیکاری نجات داد که کاری بی‌نظیر محسوب می‌شود و در این اوضاع بد اقتصادی مردم ایران، خیلی به خانواده این کارگران کمک خواهد کرد.»

در این خبر همچنین ادعا شده بود که «علی دایی که برای بازدید و انجام کارهای مربوطه به این کارخانه در کرمان سر زده بود، به شدت مورد استقبال کارکنان این کارخانه قرار گرفت و آن‌ها از اسطوره فوتبال ایران تقدیر و تشکر کردند.»

با این حال، در شرایطی که این اقدام علی دایی واکنش های تحسین برانگیزی را نیز به دنبال داشته، امروز دایی اصل خبر را تکذیب کرد.

نظرات بینندگان