arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۸۲۷۲
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۰ - ۰۶ خرداد ۱۴۰۱

افزایش تعداد جانباختگان حادثه متروپل به ۲۲ نفر

معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان گفت: تاکنون پیکر ۲۲ جانباخته حادثه ریزش ساختمان متروپل از زیر آوار خارج شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان گفت: تاکنون پیکر ۲۲ جانباخته حادثه ریزش ساختمان متروپل از زیر آوار خارج شده است.

احسان عباسپور افزود: عملیات امدادرسانی در حادثه متروپل از ساعات اولیه این حادثه بدون وقفه آغاز شد و چندین تیم امدادرسانی این عملیات را از شهرهای مختلف بر عهده دارند.

وی اظهار داشت: تاکنون پیکر ۲۲ نفر از کسانی که زیر آوار جان خود را از دست داده اند توسط تیم های جست و جو پیدا شده و برای تشخیص هویت به دانشگاه علوم پزشکی آبادان انتقال یافت..

فرماندار ویژه آبادان تعداد مصدومان این حادثه را ۳۷ نفر عنوان کرد و گفت: ۳۴ نفر از این مصدومان پس از درمان سرپایی از بیمارستان مرخص شدند و تنها سه نفر تحت مداوا هستند.

وی بیان کرد: عملیات آواربرداری تا بیرون آوردن آخرین جانباخته ادامه خواهد داشت و نیروهای امدادی همچنان مشغول آوار برداری هستند.

بخش‌هایی از برج دوقلوی در دست ساخت متروپل آبادان ظهر دوشنبه دوم خرداد ۱۴۰۱ دچار ریزش شد.

تمامی گروه‌های امدادرسانی با تلاش زیاد در حال امداد و آواربرداری هستند و این اقدام با حساسیت ویژه دنبال می‌شود اما احتمال ریزش باقی مانده سازه، دغدغه اصلی گروه‌های امدادی است و به این دلیل عملیات جست و جو با احتیاط انجام می‌شود.



نظرات بینندگان