arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۸۵۶۳
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۱ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۱

تصادفات شامگاهی در پایتخت؛ ۲ فوتی به فاصله ۷ دقیقه

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع دو تصادف فوتی در پایتخت خبر داد و گفت: این دو حادثه در فاصله هفت دقیقه روی داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع دو تصادف فوتی در پایتخت خبر داد و گفت: این دو حادثه در فاصله هفت دقیقه روی داد.

به گزارش  مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران، سرهنگ علی همه‌خانی از وقوع دو تصادف منجر به فوت واژگونی موتورسیکلت در بزرگراه سعیدی و تصادف خودروی متواری با عابر پیاده خبر داد.

وی افزود: تصادف اول در ساعت ۲۲:۴۸ در محدوده بزرگراه سعیدی به شرق قبل از مترو آزادگان روی داد که راکب موتورسیکلت به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه واژگون شد که راکب در دم فوت کرد.

سرهنگ همه‌خانی ادامه داد: تصادف دوم در ساعت ۲۲:۵۵ یعنی به فاصله هفت دقیقه با تصادف اول در مسیر بزرگراه کاظمی به جنوب بعد پل شقایق روی داد که خودرو متواری با عابر مذکر برخورد که عابر پیاده در دم فوت کرد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ توصیه کرد: راکبین موتورسیکلت حتما قبل از روشن کردن این وسیله حتما کلاه ایمنی استاندارد را بر سر بگذارند و در حین رانندگی از انجام حرکات مخاطره آمیز و لایی کشی بین خودروها جدا خودداری کنند.

وی در خصوص مجازات فرار از صحنه حادثه ماده ۷۱۹ قانون مجازات اسلامی گفت: هر گاه مصدوم احتیاج به کمک فوری داشته و راننده با وجود امکان رساندن مصدوم به مراکز درمانی و یا استمداد از مأمورین انتظامی از این کار خودداری کند و یا به منظور فرار از تعقیب، محل حادثه را ترک و مصدوم را رها کند حسب مورد به بیش از دو سوم حداکثر مجازات مذکور در مواد ۷۱۴ و ۷۱۵ و ۷۱۶ این قانون محکوم خواهد شد و دادگاه نمی‌تواند در مورد این ماده تخفیف قائل شود.

سرهنگ همه خانی همچنین به رانندگان توصیه کرد: بعد از تصادفات مخصوصا تصادفات مجر به جرح و فوت ضمن حفظ خونسردی حتما و در وحله اول با پلیس ۱۱۰ تماس حاصل کنند.

نظرات بینندگان