arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۸۵۶۴
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۱ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۱

گرداننده صفحه مجازی فروش اقلام غیرمجاز جنسی در همدان دستگیر شد

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی استان همدان گفت: گرداننده صفحه مجازی تبلیغ و فروش محصولات غیرمجاز جنسی با انجام یک عملیات فنی و اطلاعاتی غافلگیرانه، شناسایی و دستگیر شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 ایرنا :رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی استان همدان گفت: گرداننده صفحه مجازی تبلیغ و فروش محصولات غیرمجاز جنسی با انجام یک عملیات فنی و اطلاعاتی غافلگیرانه، شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ فیروز سرخوش نهاد افزود: پس رصد فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا و رصد فعالیت صفحه ای در شبکه اجتماعی اینستاگرام در زمینه فروش انواع محصولات جنسی غیرمجاز، رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: پس از بررسی های فنی و تخصصی مشخص شد جوان ۲۳ ساله ای اقدام به ایجاد این صفحه در شبکه مجازی(اینستاگرام) کرده و با استفاده از شماره حساب و تلفن همراه متعلق به فردی دیگر محصولات مربوطه را به عرضه می کند که نامبرده به اقدام موثر و غافلگیرانه پلیس، دستگیر و پروند متهم تحویل مرجع قضایی شد.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی استان همدان گفت: افراد سودجو در بستر اینترنت، شبکه های اجتماعی، کانال ها و گروه ها با هویت‌های جعلی وارد شده و اقدام به تبلیغ و فروش محصولات دارویی، بهداشتی و جنسی کرده و با این شیوه از متقاضیان کلاهبرداری می کنند.

گرداننده صفحه مجازی فروش اقلام غیرمجاز جنسی در همدان دستگیر شد

سرهنگ سرخوش نهاد افزود: بر اساس قانون، خرید و فروش این قبیل محصولات در فضای مجازی، عملی مجرمانه و ممنوع است.

وی درباره فروش دارو در فضای مجازی نیز اظهار داشت: این کار خلاف قانون است و شهروندان باید داروهای مورد نیاز خود را با نظـر و نسخـه پزشک و از داروخانه‌های معتبر تهـیه کنند چراکه عموم داروهایی که از طریق فضای مجازی عرضه می شود، غیراستاندارد، بی‌کیفیت، تاریخ‌مصرف گذشته و تقلبی بوده یا به دلیل نگهداری در شرایط نادرست فـاسد هستند.

نظرات بینندگان