arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۸۵۸۳
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۲ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۱

یک نفر مسئول آسیب شناسی حادثه متروپل شد

در حکمی از سوی رئیس شورای عالی استان‌ها، کورش حصیرباف به عنوان مسئول آسیب شناسی حادثه ساختمان متروپل آبادان منصوب شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مهر: در حکمی از سوی رئیس شورای عالی استان‌ها، کورش حصیرباف به عنوان مسئول آسیب شناسی حادثه ساختمان متروپل آبادان منصوب شد.

پرویز سروری رئیس شورای عالی استان‌ها، در حکمی کورش حصیرباف نماینده استان سمنان و رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل شورای عالی استان‌ها را مسئول آسیب شناسی حادثه ساختمان متروپل آبادان جهت رفع نواقص و اصلاح قوانین و مقررات، منصوب کرد.

در این حکم آمده است: با عنایت به منویات رهبری در خصوص حادثه ریزش ساختمان متروپل در شهر شهید پرور آبادان، که تلاش گسترده برای جلوگیری از تکرار حادثه در همه نقاط کشور را بر عهده همه مسئولان کشور دانسته‌اند.

به موجب این حکم به جناب عالی مأموریت داده می‌شود جهت پیشگیری از تکرار اینچنین حوادث ناگواری که قلب ملت ایران اسلامی را جریحه دار نموده با استفاده از ظرفیت اعضا محترم شورای عالی استان‌ها، مستند به اصل یکصد و یکم و یکصد و دوم قانون اساسی و بند ۲ و ۳ ماده (۸۸) قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و وظایف شهرداران و ظرفیت شوراهای اسلامی استان و کلانشهرها نسبت به آسیب شناسی این حادثه جهت رفع نواقص و اصلاح قوانین و مقررات، اقدام و نتیجه را در اسرع وقت اعلام کنید.

نظرات بینندگان