arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۸۸۵۰
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۲۰ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۱

شاعر «سلام فرمانده» عضو شورای شعر صداوسیما می شود

علیرضا قزوه رئیس شعر، سرود و موسیقی سازمان صدا و سیما گفت: سرود «سلام فرمانده» آنچه را که باید، انجام داده و در سطحی گسترده دیده و شنیده شده است. به یاری خداوند سیدمهدی بنی‌هاشمی لنگرودی را قرار است به عضویت شورای شعر مرکز شعر، سرود و موسیقی رسانه ملی دعوت کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: مرکز شعر، سرود و موسیقی رسانه ملی طی یک مراسم ویژه و با حضور مدیران ارشد سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از عوامل سرود «سلام فرمانده» تقدیر می‌کند.

علیرضا قزوه رئیس شعر، سرود و موسیقی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در این خصوص گفت: سرود «سلام فرمانده» آنچه را که باید، انجام داده و در سطحی گسترده دیده و شنیده شده است. قطعا این اثر دارای عناصری ویژه است که اینچنین و در این سطح با استقبال مواجه شده است و می‌تواند نمونه‌ای شاخص برای فعالیت‌های بیشتر در حوزه سرود باشد. ازاینرو برآنیم تا در یک مراسم ویژه از عوامل آفرینش این اثر تقدیر به عمل آوریم.

وی در ادامه افزود: از همین‌جا اعلام می‌کنیم که درِ دفتر شعر، سرود و موسیقی به روی تمام نوجوانان، جوانان و هر هموطنی که دارای ایده و یا توانایی در خصوص آفرینش‌های هنری در حوزه موسیقی و سرود است، باز بوده و با تمام امکاناتی که در اختیار داریم از آنان حمایت خواهیم کرد. همچنین به یاری خداوند سیدمهدی بنی‌هاشمی لنگرودی را نیز قرار است به عضویت شورای شعر مرکز شعر، سرود و موسیقی رسانه ملی دعوت کنیم.

سرود مذهبی «سلام فرمانده» کاری از گروه «ماح» مخفف «ملت امام حسین (ع)» در لنگرود است. حجت‌الاسلام سعید نعیمی، تهیه‌کننده، ابوذر روحی مداح اهل بیت (ع)، خواننده، سیدمهدی بنی‌هاشمی لنگرودی، شاعر، عوامل خلق این اثر تاثیرگذار را تشکیل می‌دهند.

نظرات بینندگان