arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۹۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۴ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۱

ایسر صفحه نمایش OLED را به لپ تاپ‌های ConceptD می‌آورد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسر صفحه نمایش OLED را به لپ تاپ‌های ConceptD می‌آورد

لپ تاپ‌های ConceptD به منظور خلاقیت بیشتر در پلتفرم ایسر ساخته شده‌اند و هم‌اکنون قرار است که از صفحه نمایش اولد استفاده کنند. ایسر لپ تاپ‌های ConceptD 5 و ConceptD 5 پرو را روانه بازار کرده است و هم اکنون می‌توانند قابلیت حمل بیشتری را برای شما فراهم کنند. این محصولات دارای صفحه نمایش ۱۶ اینچی مجهز به پنل اولد هستند و همراه با رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۴۰۰ پیکسل در اختیار شما خواهند بود. این موضوع نوید کنتراست بسیار بالایی را می‌دهد و در عین حال هم دقت رنگ هم بسیار مهم خواهد بود. این دقت رنگ برای ویرایش بصری در اختیار شما قرار می‌گیرد.

شما می‌توانید انتظار پوشش ۱۰۰ درصدی را هم در حوزه DCI-P3 داشته باشید. رنگ‌های سیستم تطبیق هم در شرایط بسیار خوبی قرار دارند . کالیبراسیون رنگ‌ها به بهترین شکل ممکن صورت گرفته است. ایسر قول پشتیبانی از HDR را نیز داده است و اگرچه که روشنایی ۴۰۰ نیت این خروجی را کمی محدود خواهد کرد. هر دوی این سیستم‌ها می‌توانند مشخصات به‌روزتری را داشته باشند. از جمله این موارد می‌توانید تراشه‌های Core نسل دوازدهم اینتل اشاره کنیم که تا Core i7 می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. این لپ تاپ‌ها می‌توانند تا حافظه رم ۳۲ گیگابایتی را فراهم کنند. همچنین حافظه ۲ ترابایتی SSD نیز فراهم شده است که با بهترین سرعت ارائه شده‌اند و از پورت PCIe نسل چهارم استفاده می‌کنند.

لپ تاپ ConceptD 5 مناسب برای کاربران خلاق

یک اسلات کارت حافظه اس دی هم داریم که با اندازه کافی در لپ تاپ تعبیه شده است و افراد خلاق می‌توانند بدون مشکل از آن استفاده کننند. تفاوت‌ها تا حد زیادی صرفا به پردازنده گرافیکی مربوط می‌شود و لپ تاپ ConceptD 5 را می‌توانید با گرافیک RTX 3070 Ti دریافت کنید که یقینا شرایط بهتری برای شما خواهد داشت. این در حالی است که نسخه پرو به RTX A5500 مجهز شده است و تمرکز بالایی روی ایستگاه کاری خواهد داشت. لپ تاپ ConceptD 5 در ماه آگوست با قیمت اولیه ۲۵۰۰ دلار روانه بازار شده است و نسخه پرو هم فقط قرار است که در اروپا و خاورمیانه در ماه سپتامبر امسال عرضع شود. اگر به دنبال خرید لپ تاپ ارزان هستید می‌توانید به این پیکربندی توجه کنید.

ایسر صفحه نمایش OLED را به لپ تاپ‌های ConceptD می‌آورد

این هزینه کمی نیست، اما هنوز هم نسبت به دیگر گزینه‌هایی که در بازار وجود دارد، می‌تواند انتخاب بهتری برای شما برای شما باشد. اگر قیمت لپ تاپ ایسر برای شما اهمیت بیشتری دارد، می‌توانید قدرت لپ تاپ را بیخیال شده و به سراغ گزینه‌هایی بروید که ارزش خرید بیشتری از نظر قیمت لپ تاپ ایسر دارند. فروشگاه مقداد آی تی شرایط لازم برای خرید لپ تاپ ارزان قیمت را برای شما فراهم کرده است و می‌توانید بدون مشکل به سراغ موارد مختلف بروید. ایسر همواره تلاش کرده است که محصولاتی را روانه بازار کند که ارزش خری بالایی دارند و معمولا هم قیمتی را ارائه می‌کند که از همه برندهای دیگر پایین‌تر است. البته مشخصات فنی همچنان بالا است و کاملا می‌توانید به آن‌ها اعتماد بالایی داشته باشید.

لزوم خرید لپ تاپ

لپ تاپ به یکی از ابزارهای ضروری در زندگی تبدیل شده است و به همین دلیل باید با توجه به نیازهایی که داریم و قدرت خرید خود، گزینه‌های خوبی را از از بازار انتخاب کنید. شرایط مالی در بازار سبب شده است که اقبال به سمت خرید لپ تاپ ارزان قیمت بیشتر از گزینه‌های دیگر باشد. به همین دلیل است که ایسر می تواند یکی از گزینه‌های عالی در برابر شما باید. قیمت لپ تاپ ایسر از برندهای دیگر معمولا پایین‌تر است و البته هنوز هم می‌توانید لپ تاپ‌های سطح بالاتر مانند لپ تاپ گیمینگ ایسر را از بازار تهیه کنید. قیمت لب تاپ دل را هم می‌توانید فروشگاه مقداد آی تی بررسی کرده و در صورت علاقه از این برند خریداری کنید.

این موارد تنها بخش ماجرا نیستند. باید مشخصات فنی لپ تاپ‌ها را نیز بررسی کرده و ببینید که کدام یک برای زمینه کاری یا سرگرمی شما می‌تواند مناسب باشد. لپ تاپ‌های ایسر را می‌توانید برای بررسی کارهای روزمره خریداری کنید و گزینه‌هایی هم برای استفاده تجاری یا گیمینگ پیش روی شما قرار دارد. قیمت لپ تاپ ایسر در همه این زمینه‌ها مناسب است و به همین دلیل است که خرید شما همواره ارزشمند خواهد بود.

ایسر صفحه نمایش OLED را به لپ تاپ‌های ConceptD می‌آورد

لپ تاپ‌های گیمینگ ایسر

لپ تاپ گیمینگ بیشترین اقبال را در بازار دارد و همین سبب شده است که قیمت بالایی هم داشته باشند. البته قیمت بالا به دلیل مشخصات فنی بالایی هم است که نسبت به همه لپ تاپ‌های دیگر بازار دارند. لپ تاپ گیمینگ همواره از کارت گرافیک سطح بالایی استفاده کند تا بتواند کیفیت و نرخ فریم مناسب را برای بازی‌ها فراهم کند. صفحه نمایش هم در این لپ تاپ‌ها اهمیت بالایی دارند و لزوما باید در بهترین سطح باشند. به‌طور مثال، لپ تاپ‌های گیمینگ ایسر معمولا می‌توانند نرخ تازه‌سازی بالای ۱۲۰ هرتزی را فراهم کرده و در سرعت واکنش هم بسیار خوب عمل کنند.

سرعت واکنش بالا برای بازی‌های اکشن لازم و ضروری است و مخصوصا اگر آنلاین بازی می‌کنید، باید به چنین مواردی توجه بیشتری نشان دهید. فراموش نکنید که خرید لپ تاپ ارزان احتمالا سبب می‌شود که در آینده به ارتقای لپ تاپ خود توجه کرده و حتی در صورت نبودن چنین امکانی، خرید لپ تاپ جدید را در نظر داشته باشید. به همین دلیل، پرداخت هزینه بیشتر برای خرید یک لپ تاپ به نفع شما است و سبب می‌شود که چندین سال بدون مشکل از لپ تاپ خود استفاده کنید.

خرید لپ تاپ از فروشگاه مقداد آی تی

مقداد آی تی یکی از مراجع بسیار عالی و جامع برای بررسی قیمت لب تاپ دل و برندهای دیگر است و می‌توانید برای خرید لپ تاپ ارزان به این فروشگاه مراجعه کنید. لپ تاپ‌های یاد شده کمپانی ایسر هم در این سایت موجود هستند و می‌توانید برای انتخاب به سایت مراجعه کنید. می‌توانید برای خرید لپ تاپ ارزان قیمت همواره برندهایی مانند ایسر و لنوو را بررسی کرده و خرید نهایی خود را انجام دهید. فراموش نکنید که قیمت باید متناسب با مشخصات فنی باشد و صرفا پایین بودن قیمت نمی‌تواند تضمینی برای یک انتخاب عالی باشد. بنابراین، حتما با چشم باز همه چیز را بررسی کنید.

 

نظرات بینندگان