arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۹۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۴ - ۱۷ خرداد ۱۴۰۱

حمله اوباش مسلح به پلیس ۱۱۰/ مجروحیت شدید مأمور موتورسوار/ ۷ نفر بازداشت شدند

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از حمله اوباش مسلح و قمه‌به‌دست به مأمور پلیس ۱۱۰ و مجروحیت شدید مأمور انتظامی خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از حمله اوباش مسلح و قمه‌به‌دست به مأمور پلیس ۱۱۰ و مجروحیت شدید مأمور انتظامی خبر داد.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای با اعلام خبر درگیری‌ اوباش با مأموران پلیس در منطقه مرتضی‌گرد، در این رابطه اظهار کرد: شب گذشته در پی اعلام یک مورد درگیری دسته‌جمعی در مرتضی‌گرد، بلافاصله عامل موتورسوار 110 به محل اعزام شد که قصد ایجاد آرامش را در محل داشت.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: بلافاصله بعد از حضور مأمور موتورسوار، یکی از طرفین درگیری با قمه به مأمور حمله‌ور شده وی را از ناحیه گردن و دست چپ شدیداً مجروح کرد و بلافاصله از محل متواری شد.

وی تصریح کرد: پس از این حادثه یکی از مأموران که در کانکس نزدیکی محل درگیری بود، برای کمک به محل مراجعه کرد و با حضور مأمور در صحنه دو نفر از اراذل و اوباش حاضر در صحنه دستگیر شدند.

 به‌گفته وی در نهایت 7 نفر از عاملان این درگیری و عربده‌کشی (تمام عوامل) که از اراذل و اوباش سابقه‌دار هستند، بازداشت شدند.

این مقام انتظامی یادآور شد: پلیس با قدرت و اقتدار با برهم‌زنندگان نظم و امنیت جامعه برخورد می‌کند و اجازه نخواهد داد کسی خدشه‌ای به امنیت و آرامش مردم وارد کند.

به گزارش تسنیم؛ امروز فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد چند شرور با حضور در یکی از کوچه‌های منطقه مرتضی‌گرد، ضمن عربده‌کشی و فحاشی، با سلاح سرد و قمه اقدام به تخریب منزل و خودرو کرده و ایجاد رعب و وحشت در منطقه کرده بودند، اوباش لحظاتی بعد با رؤیت مأمور موتورسوار پلیس110، با گستاخی تمام با سلاح سرد به وی نیز حمله‌ور شده و مأمور پلیس را نیز زخمی کرده بودند.

نظرات بینندگان