arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۶ - ۰۷ تير ۱۳۹۱

نشست صمیمی متولی مهار گرانی با فوتبالیست های میلیاردر!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : در حالي كه گراني در چند هفته اخير به شدت به مشكلات مردم افزوده و موجبات نارضايتي هاي اجتماعي در جامعه گشته و در همین راستا وضعيت توليد در شرائط نا مناسبي به سر مي برد وزير صنعت ، معدن و تجارت دست به اقدام عجيبي زده است .
به گزارش پایگاه خبری صراط، بهم ريختگي در تنظيم بازار و گراني و كمبود مواد غذايي اساسي موضوعی شده كه هر روز مردم با آن درگير هستند و كالاهايي مانند مرغ به قيمت بسيار بالا و نجومي  رسيده ، متولي تنظيم بازار با تيم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ديدار و با آنان جلسه خصوصی برگزار کرده است. این در حالی است که ریاست محترم جمهور به صورت شبانه روز پیگیر حل مسائل معیشت مردم و اجرای هرچه بهتر عدالت در کشور است .


در زماني كه بسياري از واحدهاي توليدي وصنعتي با مشكلات عديده اي دست و پنجه نرم می کنند و شايد ديدار با مقام ارشد وزارت صنعت تنها يك آرزوي دست نيافتني باشد اينك مسئول مستقیم رسیدگی به وضعیت آشفته بازار به گپ و گفت با فوتبالیست های میلیاردر می نشیند .
هر چند هنوز از انگیزه اصلی نشست صمیمانه مهدی غضنفری با مسئولین و بازیکنان تیم فوتبال سپاهان خبری در دست نیست اما بد نیست وزیر صنعت ، معدن و تجارت سر زده ، سری هم به سوپر مارکت محله شان بزند!
ظاهرا این اواخر تنها چیزی که مهم نیست مردم هستند .
 
 
 
 
 
 
نظرات بینندگان