arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۰۶۱
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۸ - ۰۷ تير ۱۳۹۱

اوليويرا: با تمام انگيزه و دانش براي موفقيت تراكتورسازي آمده‌ام

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربي تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز گفت: با تمام انگيزه و دانش براي موفقيت تيم تراكتور به تبريز آمده ام و تلاش بر اين است كه تيم، بهتر از سال قبل باشد.

به گزارش  سايت باشگاه تراكتورسازي تبريز، آنتونيو اوليويرا در اين گفت‌وگو ابتدا از همه تبريزي‌ها و هواداران تيم تراكتورسازي تشكر كرد و از پيوستن به تيم تراكتور ابراز خرسندي كرد و گفت: رايزني ها با باشگاه دو، سه هفته بطول انجاميد و با تيم تراكتور آشنا شدم و توانستم به عنوان سرمربي اين تيم انتخاب شوم.

وي در ادامه تصريح كرد: در روز اول معرفي كه در باشگاه حضور داشتم و در جشن نائب قهرماني تراكتور شركت كرده بودم آن شور و علاقه هواداران نسبت به تيم خودشان، مرا بسيار خوشحال كرد كه تيم تراكتور چنين هواداران پر شوري دارد.

اوليويرا در ادامه با گفتن (ياشاسين تراكتور) ادامه داد: طبق اطلاعات بدست آورده، هواداران تيم تراكتور نه تنها در تبريز بلكه در شهرهاي ديگر، از تيم خودشان حمايت مي كنند و اين كمك بسيار بزرگي از سوي هواداران براي موفقيت تيم است و اميدوارم كه هواداران، امسال پرشورتر از گذشته در كنار تيم باشند.

وي در ادامه افزود: كادري قوي و منسجم با خود براي كسب نتايج ايده آل آورده ام و در حال حاضر در مورد بازيكنان تيم، نظري دقيق نمي توانم بدهم چرا كه بخاطر حضور برخي از بازيكنان در تيم ملي، تمام بازيكنان را در اختيار ندارم اما در اردو بچه ها را آناليز خواهم كرد تا برنامه دقيقي را در ليگ داشته باشيم تا بهتر از تيم هاي ديگر نتيجه بگيريم و بايد بخاطر داشته باشيم كه در فوتبال هيچكس سه امتياز بازي را به ما هديه نخواهد كرد بلكه ما بايد تلاش و جنگندگي مان را تا بدست آوردن سه امتياز هر بازي بيشتر كنيم.

نظرات بینندگان