arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۱۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۰ - ۰۸ تير ۱۳۹۱

اسلحه محافظان اولاند جا ماند!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
محافظان فرانسوا اولاند، رییس جمهور فرانسه در جریان سفر وی به برزیل برای نشست سران گروه 20 سلاح های خود را فراموش كرده و در پاریس جا گذاشته اند.   
 
به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری 'ون مینوت' فرانسه،‌ معمولا نیروهای پلیس و امنیتی كه برای تامین امنیت شخصیت های سیاسی و اقتصادی در حال تردد هستند سلاح های انفرادی خود را در صندوقچه امنیتی همراه دارند كه بلافاصله پس از ورود به مقصد سلاح خود را به مقامات محلی نشان داده و با خود حمل می كنند.

بنابر این گزارش،‌ گروه محافظان همچنین بهنگام ترك مقصد و بازگشت به كشور نیز سلاح خود را به مقامات كشور میزبان نشان داده تا آنها مطمئن شوند كه این افراد سلاح های خود را به كشورشان باز می گردانند.

پایگاه خبری ' ون مینوت ' ادامه داد: در 19 ژوئن گذشته زمانیكه فرانسوا اولاند رییس جمهور فرانسه برای شركت در نشست سران گروه 20 راهی ' ریودو ژانیرو' برزیل شده بود،‌گروه محافظان وی متوجه این مشكل شدند كه صندوقچه سلاح های انفرادی خود را در كاخ الیزه جا گذاشته اند.

بنابر این گزارش، حفاظت از رییس جمهور فرانسه در جریان این نشست با دستان خالی و بدون سلاح صورت گرفت و به گفته یكی از محافظان این اتفاق برای نخستین بار برای یك رییس جمهور رخ داده است.

در همین حال ' نجات ولد بلقاسم'،‌سخنگوی دولت فرانسه روز چهارشنبه اعلام كرده با وجود اینكه محافظان رییس جمهور سلاح های خود را در پاریس جا گذاشته بودند، وی از سوی مردان مسلح دیگری حفاظت می شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حمید بابا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
0
18
شانس آوردن اولاند رو جا نذاشتن
نظرات بینندگان