arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۱۲۰۱
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۲۰ - ۲۵ خرداد ۱۴۰۱

عصای موسی شبکه برق اسرائیل را هک کرد

گروه هکری «عصای موسی»، عصر امروز (چهارشنبه)، از هک شبکه برق اسرائیل خبر داد. این گروه هکری با انتشار یک ویدئو و اشتراک اطلاعاتی در قالب یک فایل فشرده، به دو زبان انگلیسی و عبری اعلام کرد: این تازه شروع است. از این پس صدمات جبران‌ناپذیری به شما وارد می‌شود. ما شما را مجازات خواهیم کرد. هدف روشن، معین و دقیق است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: گروه هکری «عصای موسی»، عصر امروز (چهارشنبه)، از هک شبکه برق رژیم صهیونیستی خبر داد.

این گروه هکری با انتشار یک ویدئو و اشتراک اطلاعاتی در قالب یک فایل فشرده، به دو زبان انگلیسی و عبری اعلام کرد: «این تازه شروع است. از این پس صدمات جبران‌ناپذیری به شما وارد می شود. ما شما را مجازات خواهیم کرد. هدف روشن، معین و دقیق است. این تنها بخش کوچکی از دسترسی ما به شبکه برق شماست. به زودی در تاریکی فرو خواهید رفت.»

گروهی هکری موسوم به «Moses staff» (عصای موسی)، پیشتر نیز با حمله به سرورهای اطلاعاتی شرکت‌های صهیونیستی، اسنادی از جمله شناسنامه، اوراق دفاتر وکلا، چک‌ها، گزارش های مالی و... به دست آمده را هک و منتشر کرده بود.

عصای موسی همچنین پیشتر از هک موفق دوربین‌های مداربسته در خیابان‌های فلسطین اشغالی و دوربین‌های شرکت «رافائل» فعال در زمینه تولید تسلیحات نظامی برای ارتش رژیم صهیونیستی خبر داده بود. این گروه هکری پیشتر در پیامی به دو زبان عبری‌ و انگلیسی تحت عنوان «ما با چشمان شما می‌بینیم»، اعلام کرده بود: «ما سال‌ها، در هر لحظه و در هر قدم شما را زیر نظر داشتیم. این تنها بخشی از نظارت ما بر فعالیت های شما از طریق دسترسی به دوربین‌های مدار بسته داخلی است. گفته بودیم در حالی که تصورش را هم نمی‌کنید، شما را هدف قرار خواهیم داد.»

نظرات بینندگان