arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۱۹۰۴
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۰ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۱

فرمانده دانشگاه امام حسین: شهید وزارت دفاع خودش مورد هدف نبود؛ تحت تأثیر یک خرابکاری صنعتی قرار گرفت

سردار سرتیپ پاسدار حسنی آهنگر فرمانده دانشگاه امام حسین با اشاره به شهادت چند روز قبل یکی از کارمندان وزارت دفاع گفت که خطوط تولید ما هدف خرابکاری صنعتی قرار می گیرد؛ شهید وزارت دفاع خودش مورد هدف نبود اما تحت تأثیر یک خرابکاری صنعتی قرار گرفت. باید با روش های هوش مصنوعی از تهدیدها پیشگیری کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سردار حسنی گفت: خطوط تولید ما هدف خرابکاری صنعتی قرار می گیرد؛ شهید وزارت دفاع خودش مورد هدف نبود اما تحت تأثیر یک خرابکاری صنعتی قرار گرفت

به گزارش «انتخاب»، سردار سرتیپ پاسدار حسنی آهنگر فرمانده دانشگاه امام حسین در پنجمین جشنواره علمی سلمان فارسی گفت: حتما باید به قدرت بین المللی برسیم که راهش قدرت علمی است؛ دشمن در جنگ ترکیبی، با جنگ اقتصادی و مقابله با پیشرفت های علم و فناوری علیه ما عمل می کند.

به نوشته باشگاه خبرنگاران، به گفته حسنی آهنگر آنها در جنگ روانی با تصویرسازی، تحریف و تخریب ارکان جمهوری اسلامی، باور مردم و تصمیم مسئولان را تغییر می دهند.

وی افزود: مراکز علم و فناوری دانش بنیان می توانند مراکز حیاتی کشور باشند. نوع جنگ و تهدیدها تغییر کرده و جنگ ها ترکیبی و پیچیده شده اند؛ سرمایه گذاری در اموری که اولویت ندارد، موجب پول پاشی های نادرست شده است.

فرمانده دانشگاه امام حسین با اشاره به پدیده مهاجرت نخبگان از کشور اظهار کرد: مهاجرت نخبگان در کشورهای دیگر هم وجود دارد، اما برنامه مهاجرت نخبگان برای آنها درآمد دارد که در ایران عکس این اتفاق میفتد.

حسنی آهنگر با اشاره به شهادت چند روز قبل یکی از کارمندان وزارت دفاع گفت که خطوط تولید ما هدف خرابکاری صنعتی قرار می گیرد؛ شهید وزارت دفاع خودش مورد هدف نبود اما تحت تأثیر یک خرابکاری صنعتی قرار گرفت. باید با روش های هوش مصنوعی از تهدیدها پیشگیری کنیم.

عصر روز ۴ خرداد طی سانحه‌ای که در یکی از واحد‌های تحقیقاتی وزارت دفاع در منطقه‌ی پارچین به وقوع پیوست، مهندس احسان قد بیگی به شهادت رسید و یکی دیگر از همکاران ایشان دچار جراحت شد.

شهید قدبیگی متولد ۱۳۷۳ بود و لیسانس مکانیک از دانشگاه صنعتی شریف داشت.

نظرات بینندگان