arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۱۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۱ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۱

آخرین جزییات وقوع زلزله ۴.۹ ریشتری در مراوه تپه

فرماندار شهرستان مراوه تپه با اشاره به وقوع زلزله ۴.۹ ریشتری در این شهرستان، گفت: تا کنون خسارت قابل توجهی به ما گزارش نشده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا : فرماندار شهرستان مراوه تپه با اشاره به وقوع زلزله ۴.۹ ریشتری در این شهرستان، گفت: تا کنون خسارت قابل توجهی به ما گزارش نشده است.

لقمان قربانی با اشاره به وقوع زلزله در شهرستان مرزی مراوه تپه در شرق استان گلستان، اظهار کرد: صبح امروز و در ساعت حدود هفت و ۳۴ دقیقه شهرستان مراوه تپه به علت وقوع زمین لرزه لرزید.

وی با بیان اینکه شدن این زلزله ۴.۹ ریشتر بوده است، افزود: تاکنون خسارت جانی و خسارت مالی قابل توجهی به ستاد مدیریت بحران شهرستان گزارش نشده است.

فرماندار مراوه تپه با تاکید بر اینکه تمامی بخشداران و دهیاران شهرستان در حالت آماده باش هستند، خاطرنشان کرد: این عزیزان در حال پیگیری و بررسی خسارات احتمالی به منازل قدیمی هستند و به آنها توصیه شده است هشدارهای لازم برای مراقبت نسبت به پس لرزه های احتمالی را به مردم عزیز گوشزد کنند.

مرکز زلزله نگاری دانشگاه تهران زمان این زلزله را ساعت ۷ و ۳۴ دقیقه و ۵۴ ثانیه و در عمق ۱۶ کیلومتری زمین در طول جغرافیایی ۵۵.۴۸۶ درجه شرقی و عرض جغرافیایی ۳۸.۳۴۷ درجه شمالی ثبت کرده است.

نظرات بینندگان