arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۲۳۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۲۰ - ۰۹ تير ۱۳۹۱

هادی غفاری: بسیاری از کشورهای عربی متعلق به ایران است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو نیروهای خط امام با اشاره به اعلام حمایت اوباما از مالکیت امارات بر جزایر سه گانه ایرانی اظهار داشت: دشمنان ایران بدانند نظام ما در بهترین وضعیت اقتدار است و اجازه نخواهد داد هیچ فرد و یا کشور خاصی چنین ادعاهای واهی را مطرح کند.

هادی غفاری، عضو نیروهای خط امام در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس؛ گفت: ادعاهای افرادی همچون اوباما درباره تعلق جزایر سه گانه به امارات در حد حرف است و تاریخ مصرف این‌گونه ادعاها به پایان رسیده است زیرا جزایر سه گانه از ابتدا به ایران تعلق داشته و جزء سرزمین ایران است.

وی افزود: طبق مستندات تاریخی بسیاری از کشورهای عربی نیز متعلق به ایران بوده است از این رو ادعاهای اوباما مبنی بر تعلق جزایر سه‌گانه به امارات از پایه غلط است و اگر ایران بخواهد در این راستا وارد عمل شود بسیاری از کشورهای عربی متعلق به ایران است.

غفاری تصریح کرد: برابر مفاد حقوقی این‌گونه ادعاها کذب است و دشمنان جمهوری اسلامی ایران باید بدانند که نظام ما در شرایط فعلی در بهترین وضعیت اقتدار قرار دارد و اجازه نخواهد داد هیچ فرد و یا کشور خاصی چنین ادعاهای واهی مطرح کند.

این عضو نیروهای خط امام اظهار داشت: در برابر هرگونه از ادعاهای واهی مقامات غربی و کشورهای عربی همچون امارات با تمام قوا مقابله خواهیم کرد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
1
0
سلام بر آقا هادی عزیز مدتهاست که خبری ازتون نیست؟براتون آرزوی سلامتی دارم،چند وقت پیش کتاب زندگی نامتون رو خوندم شما خیلی برا این انقلاب زحمت کشیدین ولی حیف که وجودی نازنینی مثل شما الان خونه نشینه؟واقعا چرا؟ (به دوستان توصیه می کنم کتاب زندگینامه ایشون رو مطالعه بفرماین واقعا عالیه)
urmia
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
0
0
توهم اراضی بازم شروع شد
امریکا هم یه زمانی جزء ایران بود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
1
0
هادی غفاری ؟ خودش الان کجاست ؟ انتخاب جان کاش میشد باهاش یه مصاحبه مفصل کنین از سیر تا پیاز .
نظرات بینندگان