arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۲۵۰
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۲۰ - ۰۹ تير ۱۳۹۱

برخورد نامناسب حمید بقایی با نمایندگان استان خوزستان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده شوشتر از برخورد نامناسب حمید بقایی با نمایندگان استان خوزستان خبر داد.
 
به گزارش فارس، حجت‌الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی، نماینده مردم شوشتر و گتوند در گفت‌وگو با فارس، در خصوص تذکر کتبی به رئیس‌جمهور پیرامون برخورد نامناسب حمید بقایی، دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور با تعدادی از نمایندگان استان خوزستان اظهار داشت: تعدادی از نمایندگان استان خوزستان به منظور بیان پاره‌ای از مشکلات و مسائل مناطق آزاد به دفتر دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور مراجعه کردند که متأسفانه آقای بقایی اعلام کردند که من فقط پاسخگوی یک نفر از نمایندگان هستم و به دنبال این برخورد جلسه را ترک و هیچکدام حاضر به دیدار و ارائه مشکلات نشدند.
 
نماینده شوشتر در خانه ملت با بیان اینکه این نوع برخورد آقای بقایی نوعی اهانت به نمایندگان قملداد می‌شود، خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه نمایندگان مجلس پل ارتباطی بین دولت و مردم هستند و قصد مطرح کردن مشکلات منطقه را داشتند، بنابراین برخورد نامناسب آقای بقایی نشان‌ از عدم لزوم و رسیدگی به مشکلات منطقه دارد.
 
سادات ابراهیمی با بیان اینکه جایگاه نماینده قطعاً جایگاه دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور برای رسیدگی به مشکلات مربوطه نیست، تصریح کرد: جلوگیری آقای بقایی از تشکیل جلسه با نمایندگان باعث فاصله افتادن بین مسئولان می‌شود و در واقع تعامل حداقل کاری است که مسئولان اجرایی و مجلس‌ می‌توانند برای رفع مشکلات انجام دهند.
 
وی ادامه داد: وقتی یک مسئول اجرایی حاضر به دیدار با عده‌ای از نمایندگان نباشد بدین معناست که فرد مسئول تمایل به تعامل ندارد.
 
نماینده شوشتر و گتوند در پایان یادآور شد: نوع برخورد نامناسب دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور سبب نگرانی نمایندگان استان خوزستان شد و اگر این برخورد با هر کدام از نمایندگان شهرهای دیگر نیز اتفاق می‌افتاد، قطعاً همین عکس‌العمل را نشان می‌دادند.
نظرات بینندگان