arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۲۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۰۹ - ۱۰ تير ۱۳۹۱

انتقاد کاپيتان سابق استقلال از قلعه‌نويي

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرهاد مجيدي خود را شاگرد مکتب حجازي مي‌داند و حاضر نيست با افرادي کار کند که براي رسيدن به اهداف خود ارزش‌هاي اخلاقي را زير پا مي‌گذارند. کاپيتان سابق استقلال در گفت‌و‌گو با ايسنا از امير قلعه‌نويي انتقاد کرده است.

امير قلعه‌نويي در مصاحبه‌اي عنوان کرده است بازيکني بايد به استقلال بيايد که به اين تيم عرق داشته باشد و پول را فراموش کند. نظر شما در اين رابطه چيست؟ آيا به استقلال برمي‌گرديد؟

من به صحبت‌هاي ديگران کاري ندارم اما از شنيدن چنين حرف‌هايي تعجب مي‌کنم. هنگامي که باشگاه استقلال به شدت به خسرو حيدري و جان‌واريو نياز داشت آقايان اين دو را از استقلال جدا کردند يا در فصل گذشته و با وجود اصرارهاي زياد من براي تمديد قرارداد اميرحسين صادقي، عوامل همين آقايان در باشگاه مانع تمديد قرارداد او شدند چون قول او را به تراکتورسازي داده بودند. سوال من اين است که آن زمان تعصب کجا بود؟ خواهش مي‌کنم که با مردم روراست باشيد و صادقانه صحبت کنيد.

منظورتان چيست؟

آقاياني که همه را متهم به پول‌دوستي مي‌کنند و خود را مظهر تعصب مي‌دانند بدانند که در سال 2000 ميلادي که بهترين بازيکن فوتبال ما سالي هفت ميليون تومان دستمزد مي‌گرفت از قرارداد من با تيم‌هاي اتريشي و اماراتي پول زيادي به استقلال رسيد و اين در حالي بود که بودجه سالانه تيم در آن زمان حدود 200 ميليون تومان بود. به گواه صحبت‌هاي مديرعامل محترم باشگاه آقاي فتح‌ا... زاده من همواره به باشگاه استقلال از نظر مالي کمک زيادي کرده‌ام. همان اول فصل که پيشنهاد 1.5 ميليون دلاري داشتم آقاي فتح‌ا...زاده در جريان اين پيشنهاد بود و از من خواست که به خاطر هواداران بمانم و من هم پذيرفتم. من زماني که از النصر به استقلال آمدم هم قراردادي يک ميليون دلاري داشتم اما در سال اول و دوم حضورم در استقلال با سالي 170 ميليون تومان بازي کردم که اين مبلغ در سال سوم به 190 ميليون تومان افزايش يافت و دو سال آخر را سقف گرفتم. من از فوتبال به همه چيز رسيده‌ام و نيازي به پول نداشتم و هيچ‌گاه براي استقلال شرط مالي نگذاشته‌ام ولي بايد بگويم که حاضر نيستم به خاطر زير پا گذاشتن اصول، در هر شرايطي با آقايان کار کنم. اکنون نيز خيلي شفاف مي‌گويم که من خود را شاگرد مکتب ناصر حجازي مي‌دانم و از کارکردن با افرادي که براي رسيدن به هدفشان ارزش‌هاي اخلاقي را به بازي مي‌گيرند پرهيز مي‌کنم.

وضعيت فوتبالت در فصل آينده چه مي‌شود؟

اکنون سه پيشنهاد بسيار خوب از تيم‌هاي داخل ايران دارم و با توجه به اين‌که اماراتي‌ها بحثي را مطرح کرده‌اند که نبايد بازيکنان ايراني را جذب کنند ترجيح مي‌دهم در ايران به فوتبالم ادامه بدهم. شرط اول و اصلي من براي تيم آينده‌ام اين است که بپذيرد در دو بازي رفت و برگشت در برابر استقلال بازي نکنم. هر چند اين شرط حرفه‌اي نيست اما اين خواسته من است.

و حرف آخر؟

هواداران بدانند من براي آمدن به استقلال هنگامي که تيم صدر جدول است هيئت نمي‌گيرم که نماينده مجلس را به آن دعوت کنم و قول فصل آينده را بگيرم. من زماني به استقلال مي‌آيم که هواداران با تمام وجودشان مرا بخواهند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عباس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
5
11
اي كاش پرويز مظلومي مي موند و فرهاد برمي گشت
نظرات بینندگان