arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۳۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۹ - ۰۵ تير ۱۴۰۱

برنده مسابقه «زشت‌ترین سگ جهان» در سال ۲۰۲۲ معرفی شد

یک سگ ۱۷ ساله از نژاد چینی روز شنبه در جریان رقابتی در ایالت کالیفرنیای آمریکا به عنوان «زشت‌ترین سگ جهان» معرفی شد. این سگ که «شاد چهره» (Happy Face) نام دارد کاکلی از مو‌های سفید بر روی بالای صورتش دیده می‌شود. زبان او نیز از یک طرف دهانش به صورت کج بیرون آمده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یک سگ ۱۷ ساله از نژاد چینی روز شنبه در جریان رقابتی در ایالت کالیفرنیای آمریکا به عنوان «زشت‌ترین سگ جهان» معرفی شد.

این سگ که «شاد چهره» (Happy Face) نام دارد کاکلی از موهای سفید بر روی بالای صورتش دیده می‌شود. زبان او نیز از یک طرف دهانش به صورت کج بیرون آمده است.

مسابقه انتخاب «زشت‌ترین سگ جهان» از چند دهه پیش هر سال برگزار می‌شود. «شاد چهره» با شکست ۹ رقیب خود عنوان «زشت‌ترین سگ جهان» را به دست آورد.

این مسابقه در پتالوما در شمال غربی ایالت کالیفرنیا برگزار شد. یک موسیقی‌دان اهل ایالت آریزونا سال گذشته سرپرستی «شاد چهره» را برعهده گرفت.

برنده مسابقه «زشت‌ترین سگ جهان» در سال ۲۰۲۲ معرفی شد

صاحب «زشت‌ترین سگ جهان» در مورد اولین بار که با این سگ روبرو شد می‌گوید: «کارکنان محل نگهداری از سگ‌ها تلاش کردند تا من را برای آنچه قرار بود ببینم آماده کنند. من زبان بسته‌ای را دیدم که پیر بود، نیاز به شانس دومی در زندگی داشت و لیافت داشت تا به او عشق ورزیده شود.»

وی افزود که «شاد چهره» پیش از این صاحبی داشت که از او به خوبی نگهداری نمی‌کرد.


برگزارکنندگان مسابقه «زشت‌ترین سگ جهان» می‌گویند هدف از برگزاری این رقابت «تجلیل از نقایصی است که همه سگ‌ها را خاص و منحصر به فرد می‌کند».

منبع: یورونیوز

نظرات بینندگان