arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۳۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۲۳ - ۰۵ تير ۱۴۰۱

استاندار سمنان: ۱۲ تیم نظارتی برای رعایت عفاف و حجاب در ادارات استان فعال شد

استاندار سمنان با بیان اینکه ۱۲ تیم نظارتی در بحث عفاف و حجاب به منظور بازدید و نظارت بر بحث رعایت عفاف و حجاب در سطح ادارات استان بر پایه رفتار و گفتار اقناعی مشغول فعالیت هستند، ابراز کرد: تمامی امور باید دارای پیوست فرهنگی باشد تا بتوانیم به موفقیت‌های مطلوب دست یابیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مهر: استاندار سمنان گفت: ۱۲ تیم نظارتی به منظور بازدید و نظارت بر بحث رعایت عفاف و حجاب در سطح ادارات استان فعال شد.

سید محمد رضا هاشمی شامگاه یکشنبه در نشست شورای اداری استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه ۱۲ تیم نظارتی در بحث عفاف و حجاب به منظور بازدید و نظارت بر بحث رعایت عفاف و حجاب در سطح ادارات استان بر پایه رفتار و گفتار اقناعی مشغول فعالیت هستند، ابراز کرد: تمامی امور باید دارای پیوست فرهنگی باشد تا بتوانیم به موفقیت‌های مطلوب دست یابیم.

وی افزود: در بحث جذب اعتبارات در استان، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی باید در مهلت تعیین شده اقدامات لازم را به کار گیرند و کوتاهی در این حوزه به هیچ عنوان قابل قبول و پذیرفتنی نیست.

استاندار سمنان همچنین با بیان اینکه بانک‌های عامل استان در بحث جذب اعتبارات تسهیلات اقتصادی از محل مصوبات سفر ریاست جمهور به استان، اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهند، بیان کرد: در بحث دامدار کارت و تسهیلات حمایتی دامداران و مرغداران استان ویژه اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، تاکنون به ارزش بیش از ۲۳۲ میلیارد تومان به متقاضیان پرداخت شده است.

هاشمی افزود: تمامی مدیران و مسئولان استان باید خود را خدمتگزار و نوکر مردم بدانند و با حضور میدانی و قرار گرفتن در بین مردم، در راستای رفع مشکلات مردم گام بردارند.

محمد جعفر عبدالهی رئیس کل دادگستری استان سمنان نیز در این نشست ضمن سخنانی کوتاه بیان کرد: مردم ارزیابان خوبی از عمل، رفتار و کردار حاکمان به شمار می‌آیند و این ارزیابی می‌تواند منشأ اثر باشد.

وی با بیان اینکه دستگاه قضائی در راستای امر شفافیت به دنبال این است تا خود را به بوته نقد و تضارب آرا مردم قرار دهد، افزود: در این مهم در فاز اول برای حقوقدانان و قضات، این امر اجرایی شده است.

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان نیز در این نشست ضمن گرامی‌داشت یاد شهید بهشتی، ایشان را بهترین الگوها برای دستگاه‌های اجرایی و مدیران دانست. همچنین در این نشست پیرامون اهتمام جدی مسئولان استانی در جذب اعتبارات تاکید شد.

نظرات بینندگان