arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۱ - ۱۰ تير ۱۳۹۱

انتقاد شديد مجیدی از قلعه‌نويي

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ایسنا: امير قلعه‌نويي در مصاحبه‌اي عنوان كرد بازيكني بايد به استقلال بيايد كه به اين تيم تعصب داشته باشد و پول را فراموش كند. همين اظهارنظر با واكنش تند كاپيتان سابق آبي‌ها همراه شد.
 
فرهاد مجيدي گفت: من به صحبت‌هاي ديگران كاري ندارم، اما از شنيدن چنين حرف‌هايي تعجب مي‌كنم. استقلال تيم محلي نيست كه هر كسي بخواهد بر سر آن منت بگذارد. استقلال هميشه استقلال بوده و هست و خواهد بود. هنگامي كه باشگاه استقلال بشدت به خسرو حيدري و جان ‌واريو نياز داشت آقايان اين دو را از استقلال جدا كردند يا در فصل گذشته و با وجود اصرارهاي زياد من براي تمديد قرارداد اميرحسين صادقي، عوامل همين آقايان در باشگاه مانع تمديد قرارداد او شدند، چون قول او را به تراكتورسازي داده بودند. سوال من اين است كه آن زمان تعصب كجا بود؟ خواهش مي‌كنم كه با مردم رو راست باشيد و صادقانه صحبت كنيد.
 
مجيدي افزود: آقاياني كه همه را متهم به پول‌دوستي مي‌كنند و خود را مظهر تعصب مي‌دانند، بدانند من از فوتبال به همه چيز رسيده‌ام و هيچگاه براي استقلال شرط مالي نگذاشته‌ام. ولي بايد بگويم كه حاضر نيستم به خاطر زير پا گذاشتن اصول، در هر شرايطي با آقايان كار كنم. اكنون نيز خيلي شفاف مي‌گويم كه من خود را شاگرد مكتب ناصر حجازي مي‌دانم و از كاركردن با افرادي كه براي رسيدن به هدفشان ارزش‌هاي اخلاقي را به بازي مي‌گيرند پرهيز مي‌كنم.
 
مجيدي در پايان با بيان اين‌كه سه پيشنهاد بسيار خوب از تيم‌هاي داخل ايران دارد، گفت: البته شرط اول و اصلي من براي تيم آينده‌ام اين است كه بپذيرد در دو بازي رفت و برگشت برابر استقلال بازي نكنم. هر چند اين شرط حرفه‌اي نيست، اما اين خواسته من است.
نظرات بینندگان