arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۳۱۲۴
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۴ - ۰۶ تير ۱۴۰۱

وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در تهران

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی تهران آسمانی صاف و گاهی ابری و در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در مناطق مستعد وروند افزایشی دما در استان پیش‌بینی می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در تهران

ایسنا: بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی تهران آسمانی صاف و گاهی ابری و در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در مناطق مستعد وروند افزایشی دما در استان پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده، آسمانی صاف در ارتفاعات گاهی کمی ابری، در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد و گاهی وزش باد نسبتا شدید تا شدید به‌ویژه در ساعات عصر و شب دوشنبه تا چهارشنبه(۶ تا ۸ تیرماه) در نیمه‌جنوبی و در مناطق مستعد با خیزش موقت گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

 امروز(۶ تیرماه) با تاثیر گرد و غبار انتقالی غربی، در بعضی ساعت‌ها غبارآلود و کاهش دید و کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است و طی سه روز آینده روند تدریجی افزایش دما پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین و فرودگاه امام خمینی(ره) با بیشینه دمای ۴۱ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا ( ۷ تیرماه) صاف و از بعد از ظهر وزش باد و کمی ابری با احتمال وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۴۰ درجه سانتیگراد و طی ‌چهارشنبه (۸ تیرماه) صاف و وزش باد و در بعداز ظهر کمی ابری با احتمال وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۹ و حداکثر دمای ۴۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

نظرات بینندگان