arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۳۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۲۳ - ۰۶ تير ۱۴۰۱

نشت گاز سمی در اردن ۱۵ کشته و ۲۵۱ زخمی بر جای گذاشت / احتمال افزایش تعداد تلفات

در پی نشتی تانکر حاوی گاز سمی در بندر العقبه اردن که ۱۵ کشته و ۲۵۱ زخمی بر جای گذاشت، ارتش این کشور وارد عمل شده و نشست فوق العاده به ریاست نخست وزیر برگزار شد. منابع بیمارستانی می‌گویند که با توجه به وخامت اوضاع جسمانی برخی از زخمی‌ها احتمال افزایش تعداد تلفات وجود دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: در پی نشتی تانکر حاوی گاز سمی در بندر العقبه اردن که 15 کشته و 251 زخمی بر جای گذاشت، ارتش این کشور وارد عمل شده و نشست فوق العاده به ریاست نخست وزیر برگزار شد.

 شمار قربانیان نشت گاز سمی در بندر العقبه اردن به 15 کشته و 251 زخمی رسید و پلیس به شهروندان العقبه هشدار داد پنجره ها را ببندند و از منازل خارج نشوند.

خبرگزاری پترا به نقل از سخنگوی رسانه‌ای ریاست امنیت عمومی اردن گزارش داد که «متخصصان در حال رسیدگی به حادثه نشت گاز در بندر العقبه هستند».

بنا به این گزارش، امروز دوشنبه یک تانکر مملو از ماده گازی سمی در حین حمل و نقل سقوط کرد که منجر به نشت گاز در محل حادثه شد».

منابع بیمارستانی می‌گویند که با توجه به وخامت اوضاع جسمانی برخی از زخمی‌ها احتمال افزایش تعداد تلفات وجود دارد.

در پی وقوع این حادثه، ارتش اردن وارد شد و 4 هواپیما را برای تخلیه مجروحان اعزام کرد.

منابع رسانه‌ای اردن اعلام کرد که نشست فوق‌العاده به ریاست بشر الخصاونه نخست وزیر این کشور برای بررسی حادثه انفجار تانکر گاز ا مشارکت وزرای کشور و بهداشت برگزار شد.

نظرات بینندگان