arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۳۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۶ - ۱۰ تير ۱۳۹۱

تازه‌ترین جزئیات از "پایتخت2"/ باباپنجعلی به جنوب می‌رود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

محسن تنابنده از نگارش سری دوم مجموعه تلویزیونی "پایتخت2" خبر داد که روایتگر سفر خانواده باباپنجعلی و نقی به جنوب است.

محسن تنابنده که نویسندگی سریال نوروزی "پایتخت" را که سال گذشته از شبکه یک پخش شده را برعهده داشت، درباره سری دوم این مجموعه به خبرنگار مهر گفت: نگارش "پایتخت 2" را در 15 قسمت 45 دقیقه‌ای در دست دارم که مشغول نوشتن قسمت سوم آن هستم.

بازیگر نقش نقی درباره داستان مجموعه تلویزیونی "پایتخت2" در ادامه افزود: قصه مربوط به سفری است که این خانواده در ایام نوروز به جنوب خواهند داشت و علت سفرشان هم رساندن گنبد و گلدسته‌ای پیش ساخته از تهران به جنوب کشور است. در حین سفر اتفاقاتی برایشان رخ می‌‌دهد.

تنابنده در نمایی از مجموعه "پایتخت"

تنابنده درباره بازیگران هم اشاره کرد: قصد داریم با همان گروه و بازیگران قبلی "پایتخت" را کار کنیم و برای جلوگیری از مشکلات احتمالی و مواجه نشدن با کمبود وقت هم  از الان مشغول برنامه‌ریزی برای تولید این سریال هستیم.

سریال "پایتخت" نوروز 90 به تهیه‌کنندگی الهام غفوری و کارگردانی سیروس مقدم از شبکه یک پخش و با استقبال زیاد مخاطبان روبرو شد. به همین دلیل مسوولان این شبکه تصمیم گرفتند سریال "پایتخت 2" را برای نوروز 91 نیز روی آنتن بفرستند، اما به علت حضور تنابنده در فیلم سینمایی "محمد(ص)" این کار میسر نشد و کار به نوروز 92 موکول شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
5
11
تجربه نشان داده که سری دوم به بعد هر مجموعه زمین گیر شده و بد از کار دراومده
این مجموعه که سری اولش هم مفهوم زیادی در بر نداشت
نظرات بینندگان