arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۳۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۹ - ۰۸ تير ۱۴۰۱

دارندگان ۳۰ نمره منفی گواهینامه درشُرف توقیف

فرمانده انتظامی تهران گفت: در سه ماه ابتدایی امسال یک میلیون خودروی دودزا اعمال قانون شدند و همچنین ۸ هزار و ۶۹۶ گواهینامه دارای ۳۰ نمره منفی در شُرف توقیف هستند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

صداوسیما: فرمانده انتظامی تهران گفت: در سه ماه ابتدایی امسال یک میلیون خودروی دودزا اعمال قانون شدند و همچنین ۸ هزار و ۶۹۶ گواهینامه دارای ۳۰ نمره منفی در شُرف توقیف هستند.

 سردار حسین رحیمی در حاشیه طرح انضباط و ایمنی ترافیک پلیس راهور فاتب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۷ هزار و ۳۲۰ خودرو به علت داشتن خلافی بالای سه میلیون تومان و ۸۰ دستگاه خودروی شوتی و ۱۱۶ دستگاه اتوبوس مسافربری که مملو از بار قاچاق بودند، توقیف شده اند.

وی ادامه داد: در سه ماه ابتدایی امسال یک میلیون خودروی دودزا اعمال قانون شدند، و یکهزار و ۳۲۳ دستگاه موتورسیکلت به علت اینکه بار نامتعارف داشتند، توقیف شدند.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه ۱۱۲ خودروی حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعمال قانون شده اند، بیان کرد: با آغاز تابستان نظارت پلیس بر رانندگان بیشتر است و مدارک رانندگی چه افرادی که با خودرو در شهر تردد می‌کنند و چه افرادی که با موتورسیکلت هستند چک می‌کنیم تا مبادا افراد بدون داشتن گواهینامه بخواهند در شهر تردد کنند.

وی با اشاره به اینکه خودرو و موتورسیکلتی که پلاک ندارد اجازه رانندگی در شهر را ندارد، اظهار کرد: افزون بر ۴۵ درصد تصادفات متعلق به موتورسیکلت سواران است و البته باید این را بگویم که در چهار سال گذشته در تهران بزرگ شاهد کاهش تصادفات منجر به فوت بوده‌ایم.

فرمانده انتظامی تهران افزود: ۸ هزار و ۶۹۶ گواهینامه دارای ۳۰ نمره منفی در شرف توقیف هستند.

نظرات بینندگان