arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۳۶۶۴
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۹ - ۰۹ تير ۱۴۰۱

رئیسی: عملکرد مدیران و استانداران ارزیابی و نتیجه به آنها ابلاغ شد

ئیس جمهورگفت: ما نسبت به مدیران در بخش‌های مختلف و همچنین استانداران یک ارزیابی داشتیم که برای اولین بار اتفاق افتاده و عملکرد آنان بر اساس شاخصه‌هایی مورد بررسی قرار گرفت و نتیجه هم به خودشان ابلاغ شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس جمهورگفت: ما نسبت به مدیران در بخش‌های مختلف و همچنین استانداران یک ارزیابی داشتیم که برای اولین بار اتفاق افتاده و عملکرد آنان بر اساس شاخصه‌هایی مورد بررسی قرار گرفت و نتیجه هم به خودشان ابلاغ شده است.

سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز پنجشنبه در دیدار با اعضای کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت شهادت امام جواد (ع) با بیان اینکه تعامل کمیسیون اصل ۹۰ با دولت به دلیل پیگیری مسائل کشور موثر است، افزود: مسئله‌محوری این کمیسیون نکته خوبی است که در پیگیری مسائل کشور به دولت کمک خواهد کرد.

رئیسی با اشاره به اینکه اقدامات کمیسیون اصل ۹۰ موجب تنظیم‌گری در دستگاه‌ها می‌شود، گفت: یک بخش از کار شما رسیدگی به تخلفات است و بخش دیگر باید حمایت از مدیران پرتلاش و خدوم باشد.

رئیسی همچنین گفت: ما نسبت به مدیران در بخش‌های مختلف و همچنین استانداران یک ارزیابی داشتیم که برای اولین بار اتفاق افتاده و عملکرد آنان بر اساس شاخصه‌هایی مورد بررسی قرار گرفته و نتیجه هم به خودشان ابلاغ شده است.

پیش از سخنان رئیس جمهور حجت‌الاسلام حسن شجاعی علی‌آبادی رئیس کمیسیون اصل ۹۰ در سخنانی با بیان اینکه کارکرد و ماهیت کمیسیون اصل ۹۰ با سایر کمیسیون‌های مجلس تفاوت‌های زیادی دارد، گفت: ما در این کمیسیون ابزارهایی برای رسیدگی به شکایات داریم و خروجی این کمیسیون ارائه گزارش به مردم و نمایندگان و همچنین ارجاع متخلفین به مقامات مسئول است.

در این جلسه همچنین برخی موضوعات دیگر از جمله استخدام پرستاران، ضرورت تبیین اقدامات ارزشمند دولت در زمینه مهار کرونا، تسریع در اجرای قانون مبارزه با قاچاق کالا و به روزرسانی سامانه گمرک، اشکالات مصوبه کنکور و همچنین ضرورت به روز رسانی سامانه املاک و اسکان از سوی برخی از اعضای کمیسیون اصل ۹۰ مطرح شد و رئیس جمهور نسبت به بررسی و پیگیری این مسائل قول مساعد داد.

نظرات بینندگان