arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۳۸۳۸
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۲ - ۱۱ تير ۱۴۰۱

پلیس: خودرو رانندگان متخلف، ساعتی توقیف می‌شود

سرهنگ محمد رازقی معاون عملیات پلیس راهور تهران گفت: اگر راننده‌ای مرتکب تخلفات سرعت و سبقت شود، خودروی وی در همان محل، توقیف ساعتی می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

باشگاه خبرنگاران: معاون عملیات پلیس راهور تهران گفت: اگر راننده‌ای مرتکب تخلفات سرعت و سبقت شود، خودروی وی در همان محل، توقیف ساعتی می‌شود.

سرهنگ محمد رازقی گفت: اقدام مهم دیگر در پلیس راهور تهران بزرگ برای آنکه بتوانیم سرعت‌های غیر مجاز را کنترل کنیم، تشکیل قرارگاه سرعت است به این صورت که با هماهنگی مراجع قضایی هر صبح برای کسانی که با سرعت بالا در محورهای بزرگراهی تردد کنند از طریق سامانه‌ها شناسایی و این افراد به پلیس راهور تهران بزرگ احضار می‌شوند.

به گفته رازقی، اگر کسی شب با سرعت غیرمجاز در یکی از بزرگراه‌ها تردد کند، صبح برای وی پیامکی ارسال می‌شود تا حتما در اولین فرصت به پلیس راهور تهران بزرگ مراجعه کند و ضمن اینکه تحت آموزش قرار می‌گیرد باید تعهدی مبنی بر تکرار نکردن تخلف نیز بدهد و سرعت غیرمجاز نداشته باشد.

این اقدام تاثیر بسزایی در کاهش تخلفات داشته و کسانی که طی مدت اخیر برای آموزش مراجعه کرده‌اند، دیگر مرتکب تخلف نشده‌اند.

او گفت: اجرای طرح جناغی به منظور روان‌سازی ترافیک اجرا می‌شود؛ این طرح تاثیر بسیار زیادی در روان‌سازی ترافیک و ایمنی عبور و مرور خواهد است.

نظرات بینندگان