arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۳۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۴ - ۱۱ تير ۱۴۰۱

راهنمای انتخاب بهترین مدل میز ناهارخوری برای آپارتمان‌های کوچک

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

راهنمای انتخاب بهترین مدل میز ناهارخوری برای آپارتمان‌های کوچک

با کوچک شدن آپارتمان‌ها، خرید مبلمان کم‌جا به یک دغدغه برای خانواده‌ها تبدیل شده است. مبلمان کم‌جا به تخت‌خواب، مبل‌ یا صندلی تاشو ختم نمی‌شود. بلکه، انواع میز ناهارخوری نیز با طراحی خاص و مناسب برای آپارتمان‌های کوچک ساخته می‌شود تا همه افراد بتوانند به‌راحتی خانه‌ای منظم با فضا‌سازی مناسب داشته باشند. ما در این مقاله راهنمای انتخاب بهترین مدل میز ناهارخوری برای آپارتمان‌های کوچک را بیان کرده‌ایم تا خریدی هوشمندانه داشته باشید.

میز ناهارخوری بازشو؛ ابزاری چند‌کاره برای آپارتمان‌های نقلی 

برخی از میز‌ها، به‌گونه‌ای ساخته می‌شوند که ظرفیت آن قابل تغییر است. یعنی، با باز کردن دو طرف میز، امکان استفاده ۶ نفر از آن فراهم می‌شود. این میز‌ها در ابعاد مختلف تولید می‌شوند و برای خرید میز ناهارخوری بازشو، باید متناسب با فضایی که دارید انتخاب کنید. برای مثال امکان تبدیل یک میز دو‌نفره به میز ناهارخوری ۴ تا ۸ نفر وجود دارد. بر‌عکس تصور بیشتر افراد، تکنولوژی تاشو فقط مختص میز‌های مستطیلی نیست و برای میز‌های گرد هم قابل‌اجرا است. 

میز غذاخوری فلزی ترکیبی با چوب و شیشه؛ گرما‌بخش خانه‌

میز ناهارخوری فلزی معمولاً از جنس استیل، برنج و روی ساخته می‌شود و جزو مستحکم‌ترین میز‌ها به‌حساب می‌آید. ترکیب پایه‌های فلزی با چوب یا شیشه، جلوه‌ای مدرن و زیبا به دکوراسیون خانه می‌بخشد. درصورتی‌که فضای ناهارخوری و نشیمن نزدیک به‌هم باشند، برای ست کردن میز غذاخوری فلزی، بهتر است میز تلویزیون ساده و شیک انتخاب شود. با این روش هماهنگی مناسبی بین دو فضا برقرار می‌شود. میز ناهارخوری فلزی را می‌توان با هر دکوراسیون مدرن و حتی کلاسیک ست کرد. ابعاد مختلفی برای میز غذاخوری فلزی ساخته می‌شود تا هر تعداد افراد خانواده بتوانند به‌راحتی از آن استفاده کنند. ولی معمولاً برای خانه‌های کوچک میزی با ظرفیت معادل ۴ نفر مناسب است.

انتخاب میز ناهارخوری کم‌جا؛ مناسب برای افراد مدرن‌‌پسند

میز ناهار‌خوری کم‌جا جزو میز‌های مدرن و جدید محسوب می‌شود که در مدل‌های متنوعی ساخته شده است. منظور از کم‌جا، میز‌هایی هستند که با وجود ابعاد کوچکی که دارند، از کارایی مناسبی نیز برخوردارند و به‌نوعی آچار فرانسه هر خانه نقلی به‌حساب می‌آیند. دقیقاً مانند جاکفشی چوبی آینه‌دار که هم نقش جا‌کفشی و هم میز کنسول ورودی خانه‌های نقلی را ایفا می‌کند. میز کم‌جا مدل‌های مختلفی دارد. انتخاب هوشمندانه میز‌های کم‌جا، آن‌ را به نقطه قوت دکوراسیون خانه تبدیل می‌کند. پس اگر طرفدار سبک مدرن هستید، خرید مدل‌های مختلف میز کم‌جا را فراموش نکنید. 

راهنمای انتخاب بهترین مدل میز ناهارخوری برای آپارتمان‌های کوچک

میز غذاخوری ام دی اف؛ جنسی محبوب برای خانه‌های کوچک

میز‌های ناهارخوری ام دی اف، جزو پر‌فروش‌ترین جنس‌ برای میز هستند. فرقی ندارد متراژ خانه شما چقدر است؛ هرکسی دوست دارد از این جنس محبوب و پر‌کاربرد استفاده کند. به همین دلیل از ام دی اف برای ساخت انواع میز‌های کم‌جا مخصوص خانه‌های کوچک استفاده می‌شود. میز‌های ام دی اف به رنگ چوب، برای خانه‌هایی به سبک بوهمیان و روستیک بسیار مناسب است. برای خرید این میز، باید به رنگ سرویس مبلمان و ظرفیت مورد‌نظر خود توجه کنید. هماهنگی میز غذاخوری با میز تلویزیون یا کابینت‌ها، دکوراسیونی یک‌دست و زیبا به‌وجود می‌آورد. 

مدل میز ناهارخوری جزیره‌ای؛ نقطه عطف خانه‌های نقلی

میز‌های جزیره‌ای، بهترین انتخاب برای سوئیت‌های کوچک با آشپزخانه خطی است. با قرار دادن یک میز کابینتی، مانند اپن آشپزخانه، چند کاربرد برای شما به‌وجود می‌آید. از فضای زیر میز می‌توان به‌عنوان کمد ظروف استفاده کرد و روی آن به‌عنوان فضایی برای صرف غذا یا میز مطالعه کاربرد دارد. میز جزیره‌ای برای سوئیت‌های کوچکی که متراژ آن محدود است، بسیار کاربرد دارد. با قرار دادن صندلی متناسب با ارتفاع آن، به‌راحتی می‌توانید از این میز استفاده کنید. اگر سوئیت شما از نور کافی بهره‌مند نیست، چند لامپ بالای این میز جزیره‌ای قرار دهید تا زیبا‌ترین فضای ناهارخوری را ایجاد کنید. 

راهنمای انتخاب بهترین مدل میز ناهارخوری برای آپارتمان‌های کوچک

میز ناهارخوری کمُدی؛ تبدیل میز به کمد دیواری

تصور کنید یک کمد کوچک در گوشه‌ای از دیوار، تبدیل به میز ناهارخوری چهار‌نفره شود. دقیقاً مانند تخت خواب تاشو که بعد از خواب شب، می‌توان آن را جمع کرد تا به کمدی در گوشه اتاق تبدیل شود. میز نهار‌خوری کمُدی نیز از همین تکنولوژی بهره برده است تا فضایی پر‌کاربرد برای آپارتمان‌های نقلی به‌وجود آورد. بعد از باز شدن میز، فضایی برای قرار دادن ظروف و وسایل مختلف به‌وجود می‌آید تا در فضایی کوچک بتوانید همه وسایل مورد‌نیاز خود را جا‌سازی کنید. 

خرید قسطی انواع میز ناهارخوری برای آپارتمان‌های کوچک از فروشگاه بلج

در این مقاله راهنمایی برای انتخاب بهترین مدل میز ناهارخوری برای آپارتمان‌های کوچک را بیان کردیم. برای داشتن خانه‌ای گرم و زیبا دکوراسیون مناسب، اهمیت بالایی دارد. در نتیجه، ابعاد مبلمان خریداری شده را باید متناسب با فضای خانه خود انتخاب کنید. برای آپارتمان‌های کوچک، وسایل کم‌جا بهترین انتخاب است. با خرید میز غذاخوری کم‌جا دیگر لازم نیست از فضای ناهارخوری چشم‌پوشی کرد. در فروشگاه بلج، میز غذاخوری با تنوع فراوان در جنس و مدل‌های مختلف عرضه می‌شود. خرید قسطی و ارسال رایگان محصولات بالای ۳ میلیون تومان از خدماتی است که فروشگاه بلج برای جلب بیشتر رضایت مشتریان خود در‌نظر گرفته است. 

همه محصولات بلج با گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می‌شود تا با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهید. برای مشاهده انواع میز ناهارخوری وارد سایت Bolej.ir شوید و برای دریافت مشاوره رایگان خرید، با شماره ۰۲۱۵۳۱۳۸ تماس بگیرید تا کارشناسان بلج شما را راهنمایی کنند.

 

نظرات بینندگان