arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۳۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۴ - ۱۱ تير ۱۴۰۱

آخرین آمار کرونا در ایران، ۱۱ تیر ۱۴۰۱: فوتی‌های کرونا دوباره به صفر رسید

در طول ۲۴ ساعت گذشته، هیچ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست نداد و مجموع جان باختگان این بیماری، در عدد ۱۴۱ هزار و ۳۹۰ نفر ماند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در طول ۲۴ ساعت گذشته، هیچ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست نداد و مجموع جان باختگان این بیماری، در عدد ۱۴۱ هزار و ۳۹۰ نفر ماند.

به گزارش وبدا، از دیروز تا امروز ۱۱ تیرماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۵۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۶۵ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۲۳۸ هزار و ۸۴۰ نفر رسید. خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون ۶۳ هزار و ۴۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۱۹۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۵۲ میلیون و ۶۲۹ هزار و ۱۱۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

تا کنون ۶۴ میلیون و ۶۴۷ هزار و ۴۸۸ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۹۲۱ نفر دُز دوم و ۲۷ میلیون و ۷۵۴ هزار و ۱۷۲ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۰ میلیون و ۴۰۲ هزار و ۵۸۱ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۸ هزار و ۳۵۸ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

در حال حاضر ۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۰ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۰۵ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۴۳ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

نظرات بینندگان