arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۳۸۸
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۰ - ۱۱ تير ۱۳۹۱

سرکوب مردم توسط تشکیلات خودگردان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس به نقل از خبرگزاری "معا" نوشت: نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین تظاهرات مردمی فلسطینیان در اعتراض به دیدار قریب‌الوقوع رئیس این تشکیلات با معاون اول نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را سرکوب کردند.

فعالان فلسطینی گفتند که در جریان تظاهرات عصر دیروز در رام‌الله نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان به تظاهرات کنندگان فلسطینی حمله کردند.

بر اساس این گزارش دخالت نیروهای امنیتی برای پراکنده کردن تظاهرات‌کنندگان فلسطینی باعث شد که 6 نفر از آنها زخمی شده و 6 نفر دیگر نیز توسط این نیروها بازداشت شوند.

از جمله این زخمی‌شدگان "محمد جرادات" خبرنگار بود که جراحت سطحی برداشت.

تعدادی از جوانان فلسطینی با برپایی تظاهراتی در میدان المناره واقع در مرکز رام‌الله نسبت به دیدار قریب‌الوقوع بین "محمود عباس" و "شائول موفاز" اعتراض کردند و این تظاهرات به درگیری بین این جوانان با نیروهای امنیتی عباس منجر شد.

شرکت‌کنندگان در این تظاهرات با سر دادن شعارهایی مخالفت خود با سفر موفاز به رام‌الله را اعلام و تاکید کردند که روند سازش در سایه تجاوزات اسرائیل علیه ملت فلسطین مدت‌هاست به پایان رسیده‌ است.

قرار بود امروز عباس و موفاز در رام‌الله دیدار کنند اما تشکیلات خودگردان تحت فشارهای مردمی مجبور شد که این دیدار را لغو و آن را به زمان و مکان دیگری موکول کند که هنوز تعیین نشده است.
نظرات بینندگان