arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۸۳۹۴۳
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۰۸ - ۱۲ تير ۱۴۰۱

رونالدو درخواست جدایی داد؛ منچستریونایتد رد کرد

ستاره پرتغالی تیم فوتبال منچستریونایتد برای به دست آوردن فرصت بازی در مهمترین تورنمنت باشگاهی دنیا قصد جدایی از شیاطین سرخ را دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: ستاره پرتغالی تیم فوتبال منچستریونایتد برای به دست آوردن فرصت بازی در مهمترین تورنمنت باشگاهی دنیا قصد جدایی از شیاطین سرخ را دارد.

با وجود اینکه هنوز یک سال کامل از پیوستن کریستیانو رونالدو منچستریونایتد نمی‌گذرد، او می‌خواهد از این تیم جدا شود و این بار دیگر این موضوع نه یک شایعه و گمانه‌زنی بلکه بسیار جدی است.

طبق ادعای اکثر رسانه‌های انگلیسی و فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس حوزه نقل و انتقالات، رونالدوی 37 ساله برای از دست ندادن فرصت بازی در لیگ قهرمانان در فصول پایانی دوران بازیگری‌اش به منچستریونایتد گفته که به او اجازه رفتن بدهد. قرارداد رونالدو با منچستر دو ساله با امکان تمدید برای سال سوم است اما این بازیکن پرتغالی نمی‌خواهد یک فصل از آخرین سال‌های دوران بازیگری‌اش را در تیمی سپری کند که سال آینده جایی در لیگ قهرمانان ندارد.

با این حال ظاهراً موضع باشگاه درباره درخواست رونالدو همان چیزی بوده که قبلاً گفته شده و شیاطین سرخ قصد ندارند به ستاره سابق یوونتوس و رئال مادرید اجازه رفتن دهند. پیش از این هم زمزمه‌هایی مبنی بر تردید رونالدو برای ماندن در اولدترافورد شنیده می‌شد اما به نظر می‌رسد که کم‌کاری منچستریونایتد در حوزه نقل و انتقالات برای تقویت تیم، سبب شده آقای گل فصل گذشته قرمزپوشان شهر منچستر، مطمئن شود که بهترین گزینه برای او جدایی است.

از سه باشگاه بایرن مونیخ، چلسی و ناپولی به عنوان مشتریان رونالدو یاد شده و ژزژ مندز مدیر برنامه‌های دارنده 5 توپ طلا هم به دنبال راهی برای هموار کردن راه خروج هموطنش از اولدترافورد است.

نظرات بینندگان